• הנחה
  • משופץ
2 יחידות נקבה שקע כדי זכר תקע מחבר זהב-מצופה ישר לשדל קואקסיאלי ממיר מתאם

2 יחידות נקבה שקע כדי זכר תקע מחבר זהב-מצופה ישר לשדל קואקסיאלי ממיר מתאם

 
ILS 3.33

קיים
בחנות

סוג : מתאם רדיו זכר לנקבה צד אחד הוא זכר עם סיכה זכר, והצד השני הוא נקבה עם חור פנימי,תואם עם מחברים של נקבה עם סיכה,המשמש לחיבור כבל או מכשיר קואקסיאלי של נקבה עם סיכה של נקבה עם סיכה של נקבה עם סיכה של נקבה עם סיכה של נקבה עם סיכה של נקבה עם סיכה של נקבה עם סיכה של נקבה עם סיכה של נקבה עם סיכה של נקבה עם סיכה של נקבה עם סיכה של נקבה עם סיכה של נקבה עם סיכה של נקבה עם סיכה של נקבה. עשוי באיכות גבוהה חומר עם קישוריות טובה. יישום נרחב : משמש לאנטנה,שידור,רדיו,אינטרנט אלחוטי,כבל קואקסיאלי,מערכת תקשורת דיגיטלית. חבילת תוכן : 2איקס זכר לנקבה מתאם. סוג : מתאם רדיו זכר לנקבה. צד אחד הוא זכר עם סיכה זכר, והצד השני הוא נקבה עם חור פנימי,תואם עם מחברים של נקבה עם סיכה,המשמש לחיבור כבל או מכשיר קואקסיאלי של נקבה עם סיכה של נקבה עם סיכה של נקבה עם סיכה של נקבה עם סיכה של נקבה עם סיכה של נקבה עם סיכה של נקבה עם סיכה של נקבה עם סיכה של נקבה עם סיכה של נקבה עם סיכה של נקבה עם סיכה של נקבה עם סיכה של נקבה עם סיכה של נקבה עם סיכה של נקבה. עשוי באיכות גבוהה חומר עם קישוריות טובה. יישום נרחב : משמש לאנטנה,שידור,רדיו,אינטרנט אלחוטי,כבל קואקסיאלי,מערכת תקשורת דיגיטלית. חבילת תוכן : 2איקס זכר לנקבה מתאם. מפרט : חומר : נחושת, ניקל ציפוי טווח טמפרטורות : -30 ל +70 צלזיוס מחבר : מחבר נקבה ב : מחבר זכר סגנון גוף : ישר צבע : זהב פונקציה : צד אחד הוא זכר עם פין זכר, והצד השני הוא נקבה עם פנימי נשא, משמש לחיבור כבל קואקסיאלי או מכשיר.


המאפיינים האחרים

Material:
Copper,nickel plating
Temperature range :
-30 to +70 centigrade
Connector A:
BNC Female
Connector B:
SMA Male
Connector Body Style:
Straight
Color:
Gold
Function:
One side is SMA male with male pin, and the other side is BNC female with inner bore, used for connecting BNC to SMA RF coaxial cable or device.
Widely Application:
Used for Antenna, Broadcast, Radio, Wi-Fi, Coaxial cable, LMR, Wireless LAN Devices,CCTV and Digital Communication System.
Package Content:
2x SMA male to BNC female Adapter :

הצעות דומות