• הנחה
  • משופץ
מיס Z טיה מתכווננת LCD טלוויזיה תקרת תקרת הרכבה

מיס Z טיה מתכווננת LCD טלוויזיה תקרת תקרת הרכבה

 
ILS 2.33

קיים
בחנות

רגלי עמדת טלוויזיה עבור צג המסך Riser מתאים לתרחישים רבים ושונים כמו מרכזי קניות ותחנות. זה יכול לסובב 360 מעלות וקל להתקנה. ניתן לכוונן את גובהו למעלה ולמטה כרצונו, וניתן להתאים את הגובה כרצונו בהתאם למקום וקו הראיה. התאמת זווית של 15 מעלות, ניתן להתאים את זווית ההטיה של הטלוויזיה בהתאם להרגלים ונוחות של הקהל. לעמודה העבה יותר יכולת ויציבות נושאת עומס חזקה יותר, ויש לה חיי שירות ארוכים יותר. רגלי עמדת טלוויזיה עבור צג מסך מחדש של מחודתה : 100% חדש לגמרי ואיכותי! גודל מוצע : 32-63 אינץ '(הגודל בפועל תלוי במגרש) קיבולת עומס : 80 ק"ג חומר : גיליון גלגל קר : בערך 1.8 ממיפיץ' : 460 מ"מ -730 מ"מ. 15 מעלות כלפי מטה; 360 מעלות משמאל לצבע ימין : משקל בלאקגרוס : בערך 4.4 ק"ג גודל : בערך 74 * 21 * 5 ס"מ ס"מ : 1. מתאים לתרחישים רבים ושונים כמו מרכזי קניות ותחנות. זה יכול לסובב 360 מעלות וקל להתקנה . ניתן לכוונן את גובהו למעלה ולמטה כרצונו, וניתן לכוונן את הגובה כרצונו בהתאם למקום וקו הראייה. התאמת זווית של 15 מעלות, ניתן להתאים את זווית ההטיה של הטלוויזיה בהתאם להרגלים ונוחות של הקהל . לעמודה העבה יותר יכולת ויציבות נושאת עומס חזקה יותר, ויש לה חיי שירות ארוכים יותר . ניתן לכוונן את הקצה הקבוע של הקיר בחופשיות על פי הקיר, שיש לו מגוון שימושים רחב יותר. החבילה כוללת : עצמת טלוויזיה אחת : 1. בשל אצוות מוצרים שונות או מדידה ידנית, לגודל עשוי להיות שגיאה קלה . הצבע עשוי להשתנות ממוניטור לצג.


המאפיינים האחרים

100% brand new and high quality!:
Suggested size:
32-63 inches (the actual size depends on the pitch)
Load capacity:
80kg
Material:
cold rolled sheet
Thickness:
about 1.8 mm
Pitch:
460mm-730mm
Adjustable angle:
15 degrees downward; 360 degrees from left to right
Colour:
Black
Gross weight:
about 4.4 kg
Packing size:
about 74 * 21 * 5 cm
feature:
1. Suitable for many different scenarios such as shopping centers and stations. It can rotate 360 ​​degrees and is easy to install.:
2. The up and down height can be adjusted at will, and the height can be adjusted at will according to the venue and line of sight.:
3. 15° angle adjustment, the tilt angle of the TV can be adjusted according to the audience's habits and comfort.:
4. The thicker column has stronger load-bearing capacity and stability, and has a longer service life.:
5. The fixed end of the wall can be adjusted freely according to the wall, which has a wider range of uses.:
The package includes:
1 TV stand:
attention:
1. Due to different product batches or manual measurement, the size may have a slight error.:
2. The color may vary from monitor to monitor. Please refer to the actual product, thank you for your understanding!:
3. Please note that the new model and old model of this product will be sent randomly, and make sure you don't mind before ordering. :

הצעות דומות