• הנחה
  • משופץ
בקבוק זכוכית חותך אלומיניום סגסוגת בירה בירה יין בקבוק יין חותך מכונת חיתוך צנצנת ערכת DIY כלי מחזור מלאכה

בקבוק זכוכית חותך אלומיניום סגסוגת בירה בירה יין בקבוק יין חותך מכונת חיתוך צנצנת ערכת DIY כלי מחזור מלאכה

 
ILS 20.99

קיים
בחנות

【אמנות ידידותית לסביבה】 הפכו את בקבוקי הזכוכית והצנצנות הריקים שלכם ליצירות אמנות מדהימות עם חותך הבקבוקים הידידותי לסביבה 【חיתוך ללא מאמץ】 בקבוקי חיתוך מעולם לא היה קל יותר בזכות חותך המתכת העמיד ביותר. עם 5 צעדים פשוטים בלבד, תוכלו ליצור פסלי זכוכית מדהימים, לוכדי שמש וקישוטים בקלות. 【עיצוב ידידותי למשתמש】 מעוצב עם קלות שימוש בחשבון, חותך בקבוקי הזכוכית הזה מושלם למתחילים ואמנים מנוסים כאחד. העיצוב הידידותי למשתמש שלה מקל לשימוש ועמיד מאוד. 【תוצאות מושלמות】 למרות שנדרש תרגול כדי להשיג את זה, ברגע שתעשה זאת, תוכל לחתוך בקבוקי יין בצורה מושלמת בכל פעם. תתפלאו מהיצירות היפות שתוכלו ליצור עם חותך בקבוקי הזכוכית הזה. Choice בחירה מודעת לסביבה】 על ידי מיחזור בקבוקי הזכוכית שלך ויצירת אמנות פונקציונלית, תעשה את החלק שלך לסביבה. בנוסף, תרגיש טוב בידיעה שאתה משפיע לטובה על כדור הארץ כשאתה נהנה מהיינות האהובים עליך. 【אמנות ידידותית לסביבה】 הפכו את בקבוקי הזכוכית והצנצנות הריקים שלכם ליצירות אמנות מדהימות עם חותך הבקבוקים הידידותי לסביבה. 【חיתוך ללא מאמץ】 בקבוקי חיתוך מעולם לא היה קל יותר בזכות חותך המתכת העמיד ביותר. עם 5 צעדים פשוטים בלבד, תוכלו ליצור פסלי זכוכית מדהימים, לוכדי שמש וקישוטים בקלות. 【עיצוב ידידותי למשתמש】 מעוצב עם קלות שימוש בחשבון, חותך בקבוקי הזכוכית הזה מושלם למתחילים ואמנים מנוסים כאחד. העיצוב הידידותי למשתמש שלה מקל לשימוש ועמיד מאוד. 【תוצאות מושלמות】 למרות שנדרש תרגול כדי להשיג את זה, ברגע שתעשה זאת, תוכל לחתוך בקבוקי יין בצורה מושלמת בכל פעם. תתפלאו מהיצירות היפות שתוכלו ליצור עם חותך בקבוקי הזכוכית הזה. Choice בחירה מודעת לסביבה】 על ידי מיחזור בקבוקי הזכוכית שלך ויצירת אמנות פונקציונלית, תעשה את החלק שלך לסביבה. בנוסף, תרגיש טוב בידיעה שאתה משפיע לטובה על כדור הארץ כשאתה נהנה מהיינות האהובים עליך.


המאפיינים האחרים

Cutting thickness:
2-12 mm
Full length:
300mm / 11.8in
Type of cutter head:
fixed head
Scope of application:
round glass bottle, porcelain bottle, etc.
Use method of bottle cutter:
1. Unscrew the fixing screw and adjust the wine bottle and baffle to the point where the cutting head is intended. Tighten the screw.:
2. Grease the head of the knife and hold down the bottle to make sure that the glass knife matches after a circle of marks is drawn on the bottle.:
3. Put on a leather loop,1 cm away from the ring and don't leave the print too wide:
4. Pour hot water between the two rings as much as possible and pour 1-2 loops along the cut print:
5. Pour cold water, as well as hot water, and repeat the hot water if the bottle is not opened:
Package List:
1 x Glass Bottle Cutter Machine:
1 x Polishing Paper:
2 x Leather Ring:
1 x Bracket:

הצעות דומות