• הנחה
  • משופץ
3 אינץ 75 ממ הטיה מדריך זווית זווית צבת 0-90 תואר הטיה קידוח מכונת ספסל מלחציים

3 אינץ 75 ממ הטיה מדריך זווית זווית צבת 0-90 תואר הטיה קידוח מכונת ספסל מלחציים

 
ILS 2.00

קיים
בחנות

הפנים א ' של הלסת מאמצות עיצוב חריץ וי צולב, בעל יציבות הידוק טובה ויכול למנוע ביעילות את החלקה של חומר העבודה המשטח ב ' של הלסתות מאמץ עיצוב שטוח והוא נטחן כדי להפוך את משטח המגע לכושר יותר. סטנדרטי גודל בקנה מידה, נראה בבירור; מתכוונן-90 מעלות, כל תואר של הטיה. את לסתות נועדו להיות להסרה, אשר הוא נוח כדי להחליף את לסתות, ואת תחזוקה עלות הוא נמוך יותר; זה יותר נוח. טיפול השחזה התחתון משפר את הדיוק של משטח המגע עם כלי המכונה כדי להבטיח את יציבות העיבוד של המוצר. סוג : אוניברסלי חזהמצב כונן : ידניחומר : ברזל יצוקמפרט : 3"הפנים א' של הלסת מאמצת עיצוב חריץ צולב, בעל יציבות הידוק טובה ויכול למנוע ביעילות את החלקה של חומר העבודה.המשטח ב ' של הלסתות מאמץ עיצוב שטוח והוא נטחן כדי להפוך את משטח המגע לכושר יותר.סטנדרטי גודל בקנה מידה, נראה בבירור; מתכוונן-90 מעלות, כל תואר של הטיה.את לסתות נועדו להיות להסרה, אשר הוא נוח כדי להחליף את לסתות, ואת תחזוקה עלות הוא נמוך יותר; זה יותר נוח.טיפול השחזה התחתון משפר את הדיוק של משטח המגע עם כלי המכונה כדי להבטיח את יציבות העיבוד של המוצר. בבקשה לאפשר 1-3 ממ שונה עקב מדידה ידנית. אור ירי שונה מציג עשוי לגרום את צבע של הפריט בתמונה קצת שונה הדבר האמיתי. אנא עיין במוצר בפועל.תודה על ההבנה שלך.בבקשה לאפשר 1-3 סנטימטר הבדל עקב מדידה ידנית קל צבע וריאציה עבור הגדרת תצוגה שונה.


המאפיינים האחרים

3”:
The face A of the jaw adopts a cross v-groove design, which has good clamping stability and can effectively prevent the workpiece from sliding.:
The surface B of the jaws adopts a flat design and is ground to make the contact surface more fit.:
Standard size scale, clearly visible; adjustable o-90 degrees, any degree of tilt.:
The jaws are designed to be detachable, which is convenient to replace the jaws, and the maintenance cost is lower; it is more convenient.:
The bottom grinding treatment improves the accuracy of the contact surface with the machine tool to ensure the processing stability of the product.:
Note:
1. Please Allow 1-3mm Differs Due To Manual Measurement.:
2. Light shooting and different displays may cause the color of the item in the picture a little different from the real thing. Please refer to the actual product.Thanks For Your Understanding.:
Please allow 1-3cm difference due to manual measurement and slight color variation for different display setting. :

הצעות דומות