• הנחה
  • משופץ
כבד החובה מתכת אגוז ספליטר יד כף אגוז ספליטר קרקר להסרת חלוד שבור פגום אכול תקוע אגוזים

כבד החובה מתכת אגוז ספליטר יד כף אגוז ספליטר קרקר להסרת חלוד שבור פגום אכול תקוע אגוזים

 
ILS 8.48

קיים
בחנות

החבילה מכילה : 1 חתיכה מתכת אגוז ספליטר גודל מידע : בורג קוטר : 12 מ מ/0.47 אינץ; מתאים הסרת אגוזי טווח : 9-12 מ מ/0. איכות אמינה : את אגוז ספליטר הוא עשוי באיכות גבוהה פחמן פלדת בנייה עם מראה ליטוש וקשיות גבוהה, אשר הוא חלודה הוכחה ועמיד לשימוש במשך זמן רב. מעשי כלי : זה כבד החובה אגוז ספליטר מיועד להסרת אכול או פגום אגוזי מבלי לפגוע בורג אשכולות. את מושלם לחתוך מבטיח את שלמות בורג אשכולות ופותר שלך הסרת בעיות, ביצוע זה אידיאלי עבור בית/סדנה/חובבים, וכו'. יישום רחב : מתאים פיצול והסרת חלוד שבור, פגום, אכול, תקוע אגוזים. חבילה כללה : 1 חתיכה מתכת אגוז ספליטר.מפרט : חומר : פחמן פלדה.בורג קוטר : 12 ממ/0.47 אינץמתאים הסרת אגוזי טווח : 9-12 ממ/0.47 אינץתכונות : עשוי באיכות גבוהה פחמן פלדת בנייה עם מראה ליטוש וקשיות גבוהה, אשר הוא חלודה הוכחה ועמיד לשימוש במשך זמן רב.זה כבד החובה אגוז ספליטר מיועד להסרת אכול או פגום אגוזי מבלי לפגוע בורג אשכולות.את מושלם לחתוך מבטיח את שלמות בורג אשכולות ופותר שלך הסרת בעיות, ביצוע זה אידיאלי עבור בית/סדנה/חובבים, וכו'.כיצד להשתמש : פשוט לסובב את אגוז מפריד בורג לעבוד על היעד אגוז, ויכול לשמש עם שקע או ברגים.יישום רחב : מתאים פיצול והסרת חלוד שבור, פגום, אכול, תקוע אגוזים.אם אתה נתקל בבעיות עם כל מוצר, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנו נשמח לעזור לך לפתור אותה.


המאפיינים האחרים

Material:
Carbon steel.
Bolt diameter:
12mm/0.47inch
Suitable Removing Nuts Range:
9-12mm/0.35-0.47inch
Features:
Made of high quality carbon steel construction with mirror polishing and high hardness, which is rust-proof and durable to use for a long time.:
This heavy duty nut splitter designed for the removal of corroded or damaged nuts without damaging bolt threads.:
The perfect cut ensures the integrity of the bolt threads and solves your removal problems, making it ideal for home/workshop/hobbyists, etc.:
How to use:
Just rotate the nut separator bolt to work on the target nut, and can be used with a socket or wrench.:
Wide application:
Suitable for splitting and removing rusty broken, damaged, corroded, stuck nuts.:
If you encounter issues with any product, please do not hesitate to contact us, we will be happy to help you solve it. :

הצעות דומות