• הנחה
  • משופץ
50 יחידות מהדק צינור 1 אינץ', סוגר צינור נירוסטה עם שני חורים, ערכת מבחר קליפ מתח מהדק צינור, מהדק רצועה לכבל

50 יחידות מהדק צינור 1 אינץ', סוגר צינור נירוסטה עם שני חורים, ערכת מבחר קליפ מתח מהדק צינור, מהדק רצועה לכבל

 
ILS 3.33

קיים
בחנות

מה שאתה יכול לקבל מהדק צינור איקס 50 צינור רצועת בתוך קוטר : 0.98" / 25 מ" מ; צינור רצועת רוחב : 0.70" / 18 מ" מ; : בורג חור קוטר : 0. זה יכול להתאים עבור 0.98" / 25 מ " מ צינורות. מגוון רחב של מפרטים כדי לבחור כדי לענות על צרכי החיים שלך. *איכות אמינה * מתכת מלחציים עשויים באיכות גבוהה 304 נירוסטה אשר הוא חלודה עמיד וקורוזיה עמיד כאשר שימוש לא קל לשבור ויש לו חיי שירות ארוכים. זה יכול לשמש שוב ושוב עבור 360 מעלות של הידוק. המשטח מלוטש קל לטיפול. עיצוב בצורת פרסה מהדק הרצועה יש עיצוב בצורת פרסה להחזיק את הצינור במקום ושני חורי ברגים כדי למנוע כיפוף ותנועה של הצינור. ניתן להשתמש בו גם במזג אוויר רטוב, חם או קר. מהדק יו הוא הבחירה הטובה ביותר לניהול צינורות. *בשימוש נרחב קליפים מתח מתאים צינור, כבלים, צינורות, קו, חיווט, מתלה, צינור. מהדק צינור קל להתקנה אשר ניתן לסובב ולכופף בהתאם לגודל הצינור. כאשר אתה צריך להסיר מקורי מקום אתה יכול לעשות שימוש חוזר וממוחזר. 100% קניות ללא סיכון! אם יש לך שאלות, אנא פנה אלינו באופן מיידי. אם אתה לא אוהב את המוצרים שלנו, אתה יכול להחזיר אותם להחזר או להחליף בהתאם להנחיות של, בלי לשאול שאלות. 100% שביעות רצון להבטיח ואמין שירות לקוחות נתמך בתוך 24 שעות. תכונה : - כאשר נתון ללחץ כגון השפעה, זה לא קל לעוות-טוב עמיד למים ונגד קורוזיה-אמט צינור צינור הוא מתאים לשימוש בסביבות שונות-מהדק צינור ליטוש פני השטח, אנטי חמצון, יכול לשמש במשך זמן רב מפרט : חומר : 304 נירוסטה & גומי צבע : כסף מהדק קוטר פנימי : 0.


המאפיינים האחרים

Material:
304 Stainless Steel & Rubber
Color:
Silver
Clamp Inner Dia:
0.98'' / 25mm
Screw Hole Dia:
0.24'' / 6mm
Metal pipe clamp Width :
0.70'' / 18mm
Warm Notices:
1.Please understand that due to manual measurement there may be an error of 2-3mm.:
2.Due to the extrusion during distribution the inner diameter of the stainless steel clamps may be large, easy to twist, bend and operate, manipulate when installing.:
100% Risk-Free Shopping:
If you have any questions, please contact us immediately. If you don't like our products, you can return them for a refund or exchange according to 's guidelines, no questions asked. 100% satisfaction guarantee and reliable customer service supported within 24 hours.:

הצעות דומות