• הנחה
  • משופץ
Uongfi ריאליסטי כלב צ'רלי סימולציה מזל סימולציה כלב פודל קטיפה כלב סימולציה

Uongfi ריאליסטי כלב צ'רלי סימולציה מזל סימולציה כלב פודל קטיפה כלב סימולציה

 
ILS 41.99

קיים
בחנות

דרגה גבוהה של סימולציה, תחושת יד, עדינה וחלקה, לא קלה לדהות והסרת שיער יש לו צפייה וערך גבוה. ניתן למקם חיות מחמד מדומות בכל מקום בחדר, כמו טלוויזיות, מדפי ספרים, שולחנות וקישוטים לרכב. המתנה הטובה ביותר לחברים ובני משפחה. חזק ולא קל לשבור. לא ישפוך שיער וניתן לשמור עליה נקייה לזמן מה. נהדר לקישוט שולחן ביתי, אבזרי סיפור של ילדים, צעצוע תצוגה ראווה וכו '. דרגה גבוהה של הדמיה, תחושת יד עדינה וחלקת, לא קלה לדיעון והסרת שיער. יש לו צפייה וערך גבוה. ניתן למקם חיות מחמד מדומות בכל מקום בחדר, כמו טלוויזיות, מדפי ספרים, שולחנות וקישוטים לרכב. המתנה הטובה ביותר לחברים ובני משפחה. חזק ולא קל לשבור. לא ישפוך שיער וניתן לשמור עליה נקייה לזמן מה. נהדר לקישוט שולחן כתיבה, לילדים סיפורי סיפורים, אבזרים, צעצוע תצוגת תצוגה וכו 'קישודים מושלמים למנטל, שולחן שולחן, אח, חלון ראווה, חלון חנות, גן וכל מקומות אחרים. בעבודת יד לחלוטין. עשוי שיער מלאכותי, אף חימר מגולף ביד, כפות, עיניים אחרות, ראש, גוף ורגליים מחוברים על ידי מכשיר נעילה מפלסטיק ומלאים בחלקיקי פוליאסטר ופלדה. המותאמים את היצור עם צבע מברשת אוויר ופסטלים אומנותיים. הסרת האשפה : רק השתמש במסרק ומייבש שיער לייבוש; הסר כתמי שמן : נקי יבש, אל תשטוף במים. אין צורך בסוללה, והבובה לא יכולה להזיז את עצמה. מדומה מאוד, יכול לספק את החברות הטובה ביותר למשפחתך. בשל אפקטים שונים של תצוגה ותאורה, הצבע בפועל עשוי להיות שונה במקצת מהתמונה.


המאפיינים האחרים

Type:
Realistic Charlie Dog
Material:
artificial wool + plastic
Size:
26*15*13CM
Color as shown:
The package includes:
1 x toy dog:
Hello, guys, thank you for visiting my shop. If you want to buy more than what we listed, please contact . We will get back to you as soon as possible.:
The recommended age for our stuffed animals is 3 years and up. If you have any questions, please let us know and we will try our best to help you and accommodate your request. :

הצעות דומות