• הנחה
  • משופץ
מעיל גשם מברשת, תכליתי פתוח קשרים יופי עיסוי עצמי מעיל גשם מברשת דביק חרוזים לקדם לכלבים

מעיל גשם מברשת, תכליתי פתוח קשרים יופי עיסוי עצמי מעיל גשם מברשת דביק חרוזים לקדם לכלבים

 
ILS 2.33

קיים
בחנות

טיפוח כלי : חיות מחמד מעיל גשם מברשת פותח קשרים, מנקה צף שערות, פחזניות וסגנונות ודואג שלך לחיות מחמד של מעיל ייחודי עיצוב : כלב מעיל גשם מברשת יש דביק חרוז עיצוב כי עיסויים שלך לחיות מחמד של עור ומקדם את זרימת דם; את קטיף מחט מנקה את שיער בין השיניים. בטוח לשימוש : עצמי מעיל גשם מברשת יש נירוסטה מחט מסרק עם מורחב גמיש שיניים לטיפוח קל של צף שערות. אוניברסלי : חיות מחמד מעיל גשם מברשת הוא מתאים לכל שיער אורכי ונותן חיית המחמד שלך נוח עיסוי כדי ליהנות. קל לשימוש : מעיל גשם מברשת יש ארגונומי עיצוב לאחיזה נוחה; את מסרק ראש יהיה מתוכנן עם אוורור חורים עבור קלות שימוש. טיפוח כלי : חיות מחמד מעיל גשם מברשת פותח קשרים, מנקה צף שערות, פחזניות וסגנונות ודואג שלך לחיות מחמד של מעיל. ייחודי עיצוב : כלב מעיל גשם מברשת יש דביק חרוז עיצוב כי עיסויים שלך לחיות מחמד של עור ומקדם את זרימת דם; את קטיף מחט מנקה את שיער בין השיניים. בטוח לשימוש : עצמי מעיל גשם מברשת יש נירוסטה מחט מסרק עם מורחב גמיש שיניים לטיפוח קל של צף שערות. אוניברסלי : חיות מחמד מעיל גשם מברשת הוא מתאים לכל שיער אורכי ונותן חיית המחמד שלך נוח עיסוי כדי ליהנות. קל לשימוש : מעיל גשם מברשת יש ארגונומי עיצוב לאחיזה נוחה; את מסרק ראש יהיה מתוכנן עם אוורור חורים עבור קלות שימוש.מפרט : סוג פריט : מברשת חלקה יותרחומר : שרירי בטן + נירוסטהמקדם בכלבים, סטיילינג פלאפי, דואג למעיל של חיית המחמד שלך, מגן על עור הכלב שלך קל לשימוש, לא יאמץ את עור חיית המחמד שלך, מעניק לחיית המחמד שלך הנאה מעיסוי נוחה.


המאפיינים האחרים

Item Type:
 Slicker Brush
Material:
ABS + Stainless Steel
Promotes in dogs, fluffy styling, cares for your pet's coat, protects your dog's skin Easy to use, won't strain your pet's skin, gives your pet a comfortable massage enjoyment.:
135 degree angle design, easy to use round design, up floating hair, fluffy shape, care for your pet's hair, make your pet's hair soft and shiny.:
Package List:
1 xSlicker Brush1 x Needle Picking:

הצעות דומות