• הנחה
  • משופץ
גוזם שטיחים חשמליים 200 וואט, גוזז טיפוח חיות מחמד בעל רעש נמוך עם 2 גדלים שונים המגבילים מסרק

גוזם שטיחים חשמליים 200 וואט, גוזז טיפוח חיות מחמד בעל רעש נמוך עם 2 גדלים שונים המגבילים מסרק

 
ILS 59.69

קיים
בחנות

2 גדלים שונים : אתה תקבל 2 מסרקי גבול נוספים, כל אחד עם שני גדלים שונים : 3 ממ ו 6 ממ, 9 ממ ו 12 ממ מתכוונן מהירות : את מהירות של מצויץ שטיח חשמלי גוזם הוא מתכוונן, אנו מציעים 6 מהירויות שונות מנמוך גבוהה מהירות, מתן יותר אפשרויות כדי להתאים את מהירות. אתה יכול בקלות להתאים אותו עם ידית מתכווננת על כוח מתאם. אדום סיסם ידית : זה לחיות מחמד קוצץ סט יש אדום סיסם ידית, אשר הוא קל להחזיק, בטוח וידידותי לסביבה, ביצוע זה כלי נהדר לשימוש. רב תפקודי שימוש : את מצויץ שטיח חשמלי גוזם יכול לא רק לשמש כדי לקצץ שטיחים, אבל גם לחיות מחמד שיער, עם מהירות מתכווננת, אתה יכול להשתמש בו בביטחון, אבל בבקשה להיות זהיר. עץ ומתכת חומר : טיפוח מספריים עשויים עץ ומתכת, את ידית עושה אותם יותר נוח, לא קל לעוות או לשבור, קל לשימוש, כך יהיה לך נפלא ציצית ניסיון. להחליף את חיתוך ראש 2. חתוך את השטיח מפרט : סוג פריט : גוזם שטיחים חומר : סיסם, מתכת מפרט : 1 סט שימוש במוצר : משק בית היקף היישום : רוב התרחישים תקע מפרט : מתח אמריקאי : 100-240 וולט רשימת חבילה : 1 גוזם שיער 1 על 9-12 מסרק מגביל 1 על 3-6 מסרק מגביל 1 על מברשת 1 על להב 1 על מדריך למשתמש באנגלית 1 על מזוודה הערה : 1. בשל צגים שונים ואפקטים של תאורה, את הצבע האמיתי של הפריט עשוי להיות שונה מעט מהצבע שמוצג בתמונה. בשל מדידה ידנית, בבקשה לאפשר 1 עד 3 סנטימטר של סטיית מדידה. לפני השימוש מצויץ שטיח חשמלי גוזם, בבקשה להוסיף שמן סיכה חשמלי מזמרה, אחרת זה עשוי להיות מחומם על ידי חיכוך, אין שמן סיכה, בבקשה להוסיף שמן סיכה לאחר שימוש.


המאפיינים האחרים

Item Type:
 Carpet Trimmer
Material:
Rosewood, Metal
Specifications:
1 Set
Product Use:
Household
Scope of Application:
Most Scenarios
Plug Specifications:
US
Voltage:
100-240V
Package List:
1 x Hair trimmer:
1 x 9-12 Limiting Comb:
1 x 3-6 Limiting Comb:
1 x Brush:
1 x Blade:
1 x English User Manual:
1 x Suitcase:
Note:
1. Due to different monitors and lighting effects, the actual color of the item may be slightly different from the color shown on the picture. Thank you!:
2. Due to manual measurement, please allow 1 to 3cm of measurement deviation.:
3. Before using the tufted carpet electric trimmer, please add lubricating oil to the electric shears, otherwise it may be heated by friction, no lubricating oil, please add lubricating oil after use.:

הצעות דומות