• הנחה
  • משופץ
צפו בכלי Demagnetizer חשמליים של Demagnetizer ABS עם מצפן לפינצטה מברגים

צפו בכלי Demagnetizer חשמליים של Demagnetizer ABS עם מצפן לפינצטה מברגים

 
ILS 23.20

קיים
בחנות

צפו בתיקון Demagnetizer : באמצעות פעולה פשוטה, Demagnetizer החשמלי יכול בקלות לדגז את השעון, ובכך לפשט במידה רבה את התחזוקה חומר ABS פרימיום : שילוב של חומר ABS פרימיום עם רכיבים חשמליים טובים, לתיקון השעונים של Degausser יש עמידות רבה לשימוש זמן רב. תועלת רחבה : ניתן להשתמש ב- Demagnetizer כדי לשמש בצורה יעילה להפגנת חלקים, ברגים וכלים נעים כמו צבת ומברג, בטוחים ומעשיים. עם מצפן : יתר על כן, יש מצפן המחובר בערכה, שניתן להשתמש בו כדי לבדוק אם השעון המכני התחתון ממגנט. קומפקטי ונייד : מיועד לגודל קומפקטי וגם במשקל קל, גם Demagnetizer וגם המצפן נוחים מאוד לנשיאה. צפו בתיקון Demagnetizer : באמצעות פעולה פשוטה, Demagnetizer החשמלי יכול בקלות לדגז את השעון, ובכך לפשט במידה רבה את התחזוקה. חומר ABS פרימיום : שילוב של חומר ABS פרימיום עם רכיבים חשמליים טובים, לתיקון השעונים של Degausser יש עמידות רבה לשימוש זמן רב. תועלת רחבה : ניתן להשתמש ב- Demagnetizer כדי לשמש בצורה יעילה להפגנת חלקים, ברגים וכלים נעים כמו צבת ומברג, בטוחים ומעשיים. עם מצפן : יתר על כן, יש מצפן המחובר בערכה, שניתן להשתמש בו כדי לבדוק אם השעון המכני התחתון ממגנט. קומפקטי ונייד : מיועד לגודל קומפקטי וגם במשקל קל, גם Demagnetizer וגם המצפן נוחים מאוד לנשיאה. מפרט : סוג פריט : Demagnetizer Material חשמלי : Abshow לשימוש : 1. כיצד להשתמש ב- Demagnetizer החשמלי : חבר את אספקת החשמל, שים את השעון או החלק כדי להיות ממגנט מעל 2-3 ס"מ הרחק מאזור הדמגנטיזציה, לחץ והחזק את הכפתור האדום באצבעותיך, תן לאובייקט לעלות ולמטה על Demagnetizer חשמלי מספר פעמים, ומגניב את כל החלק במשך כחמש עד 10 שניות.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Electrical Demagnetizer
Material:
ABS
How to Use:
1. How to Use the Electrical Demagnetizer:
Plug in the power supply, put the watch or part to be magnetized above 2‑3cm away from the demagnetization area, press and hold the red button with your fingers, let the object turn up and down on the electrical demagnetizer several times, and demagnetize each part for about 5 to 10 seconds. Then release the button, unplug the power supply, and the degaussing is completed.
2. Function of Compass:
Used to check whether the lower mechanical watch is magnetized.
PackageList:
1 x Electrical Demagnetizer:
1 x Compass:
1 x User Manual:
Note:
Do not put the watch directly on the demagnetizer. Be sure to suspend it in the air. Do not press and hold the red button all the time to avoid burning the instrument. :

הצעות דומות