• הנחה
  • משופץ
HMZRQX פאני חבילה אחות מארגן חגורה כלי מותן שקית אחות תיק תיק כתף לטיפול במספריים

HMZRQX פאני חבילה אחות מארגן חגורה כלי מותן שקית אחות תיק תיק כתף לטיפול במספריים

 
ILS 132.34

קיים
בחנות

תא ראשי עם רוכסן מחזיק ביסודות יומיים בזמן שאתה נמצא על השביל או מפעיל סידורים תיק אחות, תיק אחסון אחות שקית מותניים. ניתן לכוונן את החגורה. צרכים אידיאליים לטיולים רגליים, טיפוס, נסיעות בחוץ ושימוש משפחתי במצבים שונים. תיק עזרה ראשונה בחוץ יכול לאחסן כלים רפואיים רבים ושונים בו זמנית. להבטיח את הבטיחות של אביזרים חשובים. תא ראשי עם רוכסן מחזיק ביסודות יומיים בזמן שאתה נמצא על השביל או מפעיל סידורים. תיק סיבוב, תיק המותניים של תיק אחסון אחות. ניתן לכוונן את החגורה. צרכים אידיאליים לטיולים רגליים, טיפוס, נסיעות בחוץ ושימוש משפחתי במצבים שונים. תיק עזרה ראשונה של אוקדו יכול לאחסן כלים רפואיים רבים ושונים בו זמנית. הבטחת הבטיחות של אביזרים חשובים. ספציפית : חומר : ניילונפייקאג 'כלול : ערכת כלים*1 אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתי קשר, אנו ניצור איתך קשר תוך 24 שעות ונתן לך תשובה מספקת. גודל המוצר נמדד ידנית, ושגיאת הגודל היא בלתי נמנעת. אם אתה מודאג במיוחד, אנא קח את זה בזהירות.


המאפיינים האחרים

Material:
Nylon
Package Included:
Toolkit*1:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
The size of the product is measured manually, and the error of the size is inevitable. If you are particularly concerned, please take it carefully. :

הצעות דומות