• הנחה
  • משופץ
UXZDX Cujux מחזיק כלים גן מארגן עמיד ללבוש עמיד בחלל גדול ניקוי בד אוקספורד עם שקית מותניים מרובת כיסים לחגורה

UXZDX Cujux מחזיק כלים גן מארגן עמיד ללבוש עמיד בחלל גדול ניקוי בד אוקספורד עם שקית מותניים מרובת כיסים לחגורה

 
ILS 0.67

קיים
בחנות

עשוי מבד פוליאסטר עמיד ועבה 600 D הוא מספק שכבה אטומה למים להגנה על גופך. הקצוות מתחזקים כדי למנוע כל בלאי. תיבת האחסון לגינה יש תאים רבים כדי להפוך את הכלים לקלים ולמקום, והיא יכולה גם לרפד את אנשי הקשר ומשטחי ההשפעה. תיקי תלייה לכלי גינון יכולים לעזור לך לשפר את יעילות העבודה שלך, להגן בזהירות על הכלים שלך ולהקל על הנשיאה. מתאים לגברים ונשים, כשאתה זקוק לחגורת כלים קלה יותר מחגורת מסגרת, היא מתאימה מאוד לטיפול בתחזוקה ותיקונים או רשימות אגרוף ברחבי הבית. עם חגורת כלים עם מספר כיסים, אתה יכול להשתמש בקלות בשתי הידיים שלך כשאתה מטפס על סולם או סתם להחזיק אותה לבטיחות. מתאים לגנים, בתים, מוסכים, אתרי קמפינג או קרוואנים, עיצוב מפורט, ברביקיו, טיולים רגליים, קישוט ביתי. עשוי מבד פוליאסטר עמיד ועבה 600 D. הוא מספק שכבה אטומה למים להגנה על גופך. הקצוות מתחזקים כדי למנוע כל בלאי. תיבת האחסון לגינה כוללת תאים רבים כדי להפוך את הכלים לקלים לבחירה ולמקום, והיא יכולה גם לרפד את אנשי הקשר ומשטחי ההשפעה. תיקי תלייה לכלי גינון יכולים לעזור לך לשפר את יעילות העבודה שלך, להגן בזהירות על הכלים שלך ולהקל על הנשיאה. מתאים לגברים ונשים, כשאתה זקוק לחגורת כלים קלה יותר מחגורת מסגרת, היא מתאימה מאוד טיפול בתחזוקה ותיקונים או רשימות אגרוף ברחבי הבית. עם חגורת כלים עם מספר כיסים, תוכלו להשתמש בקלות בשתי הידיים שלכם כשאתם מטפסים על סולם או סתם להחזיק אותה לבטיחות. מתאים לגנים, בתים, מוסכים, אתרי קמפינג או קרוואנים, עיצוב מפורט, ברביקיו, טיולים רגליים, קישוט ביתי.


המאפיינים האחרים

Material:
Nylon
Model Number:
Waist Bag
Type:
Bag
Package Included:
Toolkit*1:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
Please understand that due to differences in lighting or computer monitors, I cannot guarantee that the photos and actual colors are 100% the same. :

הצעות דומות