• הנחה
  • משופץ
753 דיסק קשיח כלי החלפת ראש פתוח, מסרק החלפת ראש כונן קשיח להרכבה של ערימת קצה ערכת כלי תיקון HSA 2.5/3.5in

753 דיסק קשיח כלי החלפת ראש פתוח, מסרק החלפת ראש כונן קשיח להרכבה של ערימת קצה ערכת כלי תיקון HSA 2.5/3.5in

 
ILS 57.90

קיים
בחנות

מסרק החלפת ראש כונן קשיח זה מתאים לכונן קשיח בנוי 2 כל החלפת ראש או החלפת רכיבים על ידי פירוק הכונן הקשיח חייבים להתבצע בסביבה נקייה מוסמכת. הפעולות הבאות מחולקות לשתי קטגוריות : כוננים קשיחים עם אזור חניה פנימי וכוננים קשיחים עם אזור חניה חיצוני. חפש את הכונן הקשיח המשמש ברשימת התמיכה. אם הכונן הקשיח מופיע, אנא מצא את מספר הפריט המתאים להחלפת ראש (ראש מסרק ראש), והפוך את ארגז הכלים במצב המתנה. אם הכונן הקשיח אינו מופיע, המשתמשים צריכים לבדוק את ארגז הכלים הקיים ולהשוות אותו בעובי הפלטות, מיקום החניה הראש וכו ', ואז לבחור את ארגז הכלים הקרוב ביותר או המתאים ביותר. מסרק החלפת ראש כונן קשיח זה מתאים לכונן קשיח בנוי 2. כל החלפת ראש או החלפת רכיבים על ידי פירוק הכונן הקשיח חייבים להתבצע בסביבה נקייה מוסמכת. הפעולות הבאות מחולקות לשתי קטגוריות : כוננים קשיחים עם אזור חניה פנימי וכוננים קשיחים עם אזור חניה חיצוני. חפש את הכונן הקשיח המשמש ברשימת התמיכה. אם הכונן הקשיח מופיע, אנא מצא את מספר הפריט המתאים להחלפת ראש (ראש מסרק ראש), והפוך את ארגז הכלים במצב המתנה. אם הכונן הקשיח אינו מופיע, המשתמשים צריכים לבדוק את ארגז הכלים הקיים ולהשוות אותו בעובי הפלטות, מיקום החניה הראש וכו ', ואז לבחור את ארגז הכלים הקרוב ביותר או המתאים ביותר. מפרט : סוג פריט : מסרק החלפת ראש כונן קשיח החל על : החלפת ראש כונן קשיח בגודל 3. (מעט מאוד כוננים יש את הכונן הזה) 2 : הסר את המגנט העליון ואת בלם HSA של מנוע סליל הקול או VCM. 3 : לחץ על סליל ה- VCM עם אצבעות היד השמאלית, וסובב באופן שווה את המנוע נגד כיוון השעון עם אצבעות היד הימנית עד שקצה הדיסק הוא 1 מ"מ.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Hard Drive Head Replacement Comb
Applicable To:
2.5-Inch 3.5-Inch Hard Drive Head Replacement
How to Use:
1:
Remove the HSA power socket and
the short partition frame. (Very few drives have this drive):
2:
Remove the top magnet and HSA brake of the voice coil motor or VCM.
3:
Press the coil of the VCM with the fingers of the left hand, and evenly rotate the motor counterclockwise with the fingers of the right hand until the edge of the disc is 1 mm.
4:
Gently move the hollow part (head comb) of the head replacement tool kit into the head arm. The most important thing is to keep a proper distance between the head arm and the actual reading. Then, continue to rotate the motor with the left hand to move the magnetic head out of the disc, so that the magnetic head arm can completely enter the magnetic head comb, while the magnetic head remains intact and moved out of the comb.
5:
Adjust the position of the head replacement tool kit (head comb) so that we can fix it with the head arm by inserting the locking pin into the mounting point at the end of the head arm.
Please Note:
Improper or rude operation may distort or even damage the HSA.
6:
Loosen and remove the screws, and then remove the HSA.
Package List:
1 x 101# :
1 x 102# :
1 x 103#:
1 x 104#:
1 x 121#:
1 x 122#:
1 x 201#:
1 x 202# :
1 x 203#:
1 x 215#:
1 x 132#:
1 x 123#:
1 x 301#:
1 x 302#:
1 x 303#:
1 x 304#:
1 x 401#:
1 x 403#:
14 x Pin:
4 x Gasket:
10 x Ring Sleeve:
5 x Cleaning Cloth:

הצעות דומות