• הנחה
  • משופץ
מיני קומפקטי אוויר קומפקטי פנאומטי מטחנת מתחמה במהירות נמוכה, כלי כוח קל משקל, כלי טחינה של מכונה,

מיני קומפקטי אוויר קומפקטי פנאומטי מטחנת מתחמה במהירות נמוכה, כלי כוח קל משקל, כלי טחינה של מכונה,

 
ILS 80.73

קיים
בחנות

【קל לשימוש】 גודל קטן, כוח גבוה, מהירות נמוכה, המתאימה לעבודה בחללים קטנים גוף מאמצת סגסוגת אבץ, משקל קל, עיצוב דל -כיבוי, מפחית את עייפות היד. 【קנה בביטחון】 האם אתה יכול בבקשה תן לנו לקונוו אם יש בעיות, שאלה או דאגה. 【פעולה חלקה】 תכנון מיסב כדור אטום שומר על מזהמים המקדמים פעולה חלקה, עיצובים של קולט בגודל קטן, יכולים להשיג פעולות טחינה הדוקות או זוויתיות. 【קנה בביטחון】 האם אתה יכול בבקשה תן לנו לקונוו אם יש בעיות, שאלה או דאגה. 【עמיד】 מבנה ציוד איכותי ומבנה נושאי כדור מרחיב את חיי כלים שוחקים. מיני אוויר קומפקטי פנאומטי מטחנת Die חריטה במהירות נמוכה, כלי כוח קל משקל, כלי שחיקת מכונות, עם ברגים 2 x, חיבור אוויר 1 x, 1 x צ'אקפר דיוק חילוף, עיבוד שבבי, החלקה על פיטור : סוג פריט : חומר גרינדרום פנאומטי : סגורה של אבץ : כמוצג אורך התמונות : כ- גיזום קצה מחוספס וכו 'כיצד להשתמש 1. בצע ריצת ניסיון לפחות 30 שניות ללא עומס, והשתמש בה לאחר אישור כי אין חריגות . במהלך הפעולה, יש למקם את צינור הגז בקצה האחורי כדי למנוע תאונות . החזק את המכונה בשתי הידיים במהלך העבודה והבטיח בסיס יציב . אם הגז נפסק לפתע במהלך העבודה, יש להגדיר את המתג למצב כבוי מייד . בתהליך הטחינה והלטש, החל כוח אחיד, ואסור בקפדנות להחיל יותר מדי כוח או להכות על האובייקט. רשימת חבילות : 1 x מטחנה פנאומטית 2 x ברגים 1 x חיבור אוויר 1 x Chuck1 מדריך הוראות : מוניטורים אינם מכוילים זהים זה לזה. , צבע פריט המוצג בתמונות עשוי להראות מעט שונה מהאובייקט האמיתי.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Pneumatic Grinder
Material:
Zinc Alloy
Color:
As shown in the picture
Weight:
Approx.960g/33.9oz
Product Speed:
2500-3500rpm
Product Chuck Size:
Approx.3mm / 0.12in, 6mm / 0.24in
Air Inlet:
1/4
Air Consumption:
0.2m³/min
Use Air Pressure:
90PSI
Application:
Home decoration, handicraft polishing, rough edge trimming, etc.
How to Use:
1. Carry out a trial run for at least 30 seconds under no load, and use it after confirming that there is no abnormality.:
2. During operation, the gas pipe must be placed at the back end to prevent accidents.:
3. Hold the machine with both hands during work and ensure a stable footing.:
4. If the gas stops suddenly during work, the switch must be set to the off state immediately.:
5. During the grinding and polishing process, apply even force, and it is strictly forbidden to apply too much force or hit the object.:
Package List:
1 x Pneumatic Grinder2 x Wrench 1 x Air Connection1 x Chuck1 x Instruction Manual
Note:
Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.

הצעות דומות