• הנחה
  • משופץ
מהדק פינת זווית ימינה, מהדק פינתי 90 מעלות ללבוש עמיד ב טריז בצורת V קשיות גבוהה ומבטיח אחיזה

מהדק פינת זווית ימינה, מהדק פינתי 90 מעלות ללבוש עמיד ב טריז בצורת V קשיות גבוהה ומבטיח אחיזה

 
ILS 22.49

קיים
בחנות

【קשיחות מעשית ונוחה וגבוהה וחלודה】 ניתן לכוונן את מהדק הפינה של 90 מעלות על ידי הידית כדי לנעול רוחבים שונים, מעשיים ונוחים גוף היציקת היציקה של פלדת מפלדה סגורה יש קשיות גבוהה ועמיד חלודה, גם הוא עמיד מאוד לשימוש לטווח הארוך. 【עמיד ללא החלקה ולבוש והבטחת החזקה נוחה】 ידית הגומי אינה עמידה בהחלקה וללאי, מה שמבטיח אחיזה נוחה ופעולה קלה. 【שירות לקוחות】 יש לנו אנשי שירות לקוחות מקצועיים, אתה יכול ליצור איתנו קשר אם יש לך שאלות או הצעות, ונשתדל כמיטב יכולתנו לפתור את זה. 【טריז בצורת V וקבע בזווית של 90 מעלות】 מהדק פינת הזווית הימנית הוא טריז בצורת V, ייצא את חומר העבודה בחוזקה כדי להבטיח כי חומר העבודה קבוע בזווית של 90 מעלות. 【עבור לוח בעובי בין 0 ל 25 מ"מ】 מהדק פינת העץ יכול לעבוד על זווית של 90 מעלות ומפרק בצורת T, תביעות לעובד בעובי בין 0 ל 25 מ"מ. תיקון יציב : טריז בצורת V ייצא את חומר העבודה בחוזקה כדי להבטיח כי חומר העבודה קבוע בזווית של 90 מעלות . גמיש באמצעות : המהדק יכול לעבוד על זווית של 90 מעלות ומפרק בצורת T, חליפות ללוח בעובי בין 0 ל 25 מ"מ . ידית ארגונומית : ידית הגומי אינה עמידה בפני החלקה ועמידה בלאי, ומבטיחה אחיזה נוחה ופעולה קלה. תכנון מתכוונן : ניתן לכוונן את לחץ ההידוק על ידי הידית כדי לנעול רוחבים שונים, מעשיים ונוחים . חומר טוב : סגסוגת פלדה מפלדה גוף היציקה לגוף יש קשיות גבוהה וחלודה, גם היא עמידה מאוד לשימוש לטווח הארוך. מפרט : סוג פריט : זווית ימנית פינתית חומר : פלדת סגסוגת + גומי תפקוד : מתאים מאוד למבנה המגירה ולהתקנת מדף.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Right Angle Corner Clamp
Material:
Alloy Steel + Rubber
Function:
Very suitable for drawer structure and shelf installation. The innovative design can align the workpiece to 90 degrees. The quick adjustment handle allows you to make it quickly. The V shaped wedge jaws will firmly clamp the mating parts to ensure that you can screw in screws or other type of fasteners (such as nails or wood screws), the parts are fixed at an accurate 90° angle.
Applicable Board Thickness:
Approx. 0 ~ 25mm / 0 ~ 1in
Package List:
1 x Right Angle Corner Clamp:
Note:
The product is suitable for plates with a thickness of 0‑25mm. If the board is too thick, it will have a negative impact and affect normal use. :

הצעות דומות