• הנחה
  • משופץ
XJJZS 10/14 צבע שמפניה חדש מברשת איפור מברשות מברשות איפור מברשת מברשת מברשת סט מלא של כלי יופי נוחים

XJJZS 10/14 צבע שמפניה חדש מברשת איפור מברשות מברשות איפור מברשת מברשת מברשת סט מלא של כלי יופי נוחים

 
ILS 16.90

קיים
בחנות

פונקציה : מברשת צורה שונה, המשמשת בבסיס, צלליות, חור עיניים, גבות, אייליינר, חלק פנים של שפתיים משמיעים טיפול! עיצוב מקצועי של בור : חלק פנים מתאים זוויות שונות, איפור ללא מאמץ!. חומר : התמקד בפונקציה שונה, משתמש בכיתה עליונה של חומר סיבים מעורב. רך ונוח! או מקצועי או מתחיל יכולים להתחיל ללא מאמץ!. חומר ידית מברשת : ידית עץ. פונקציה : מברשת צורה שונה, המשמשת בבסיס, צלליות, חור עיניים, גבות, אייליינר, חלק פנים של שפתיים משמיעים טיפול! 2. עיצוב מקצועי של בור : חלק פנים מתאים זוויות שונות, איפור ללא מאמץ! 3. חומר : התמקד בפונקציה שונה, משתמש בכיתה עליונה של חומר סיבים מעורב. תיאור : רך ונוח! או מקצועי או מתחיל יכולים להתחיל ללא מאמץ! מפרט : חומר זיפים : ידית סיבים מלאכותיים של סיבים מלאכותיים חומר : ידית מברשת עץ מפרט : מפרט אורך ארוך רודגרוס : 4. בשל ההבדל בין צגים שונים, יתכן שהתמונה לא משקפת את הצבע בפועל של הפריט. אנו מבטיחים שהסגנון זהה למוצג בתמונות . אנא אפשר הבדל ממדים קל בגלל מדידה ידנית שונה. צבע : אנא הזכיר כי השפעות תאורה נאותות, עקביות בהירות/הגדרות ניגודיות וכו ', יכולות להיות כמה הבדלים קלים בטון הצבע של התמונה של האתר והפריט בפועל.


המאפיינים האחרים

4.5CM:
Package Included:
14/10 pcs/set * brush:
1 * bag:
OR:
14/10 pcs/set * brush:
Notes:
1. Due to the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. We guarantee the style is the same as shown in the pictures.:
2. Please allow slight dimension difference due to different manual measurement.:
About Color:
Please be reminded that due lighting effects,monitor brightness/contrast settings etc,there could be some slight differences in the color tone of the website′s photo and the actual item

הצעות דומות