• הנחה
  • משופץ
FBKPHSS 2 ב 1 ספינת פנים ניידת, חמה וקרה צינור יחיד מתכוונן גובה פנים ספא ספא ספא פנים מכשיר יופי לחות

FBKPHSS 2 ב 1 ספינת פנים ניידת, חמה וקרה צינור יחיד מתכוונן גובה פנים ספא ספא ספא פנים מכשיר יופי לחות

 
ILS 283.99

קיים
בחנות

יתרונות : לקדם את זרימת הדם, לשפר את כדאיות התאים, לחות וביטול חיידקים באמצעות אדים ואוזון, אפשר לעור שלך קל יותר לספוג קרם, סרום או שמן אתרי, לשפר משמעותית את ההשפעה, לגרום לעור שלך להיראות צעיר יותר, עוזר בשיפור מצבי העור שלך ניקוי עמוק : יוני החמצן הננו -ריסוס ריסוס ערפל יותר תיאוריית סילון קיטור חם, קל יותר לפתיחת הנקבוביות, השימוש בכריות כותנה לניקוי איפור לאחר אידוי, ולנקות במים, לנקות היטב את הפנים. החל על כל מיני וסוגי עור בכל האנשים : לא משנה אם זה סוג עור שמנוני, רגיל או יבש, בני נוער או אמהות, ילדים קטנים או גברים בגיל העמידה, כל מה שאתה יכול להשתמש במכונה זו, הרגיע את העור שלך לאחר מכן עבודה עמוסה, תמשיך במצב טוב. עבודות מעודנות : דיסק אטומיזציה של טיטניום, יותר ערפל, יותר, יכול להאריך את זמן הריסוס. צינור SS איכותי, חזק ועמיד, לא יחליד. כוס מים עבה יותר בעלת קיבולת גבוהה, יכולה לאחסן 600 מ"ל מים. ראש המכונה חופשי לסובב 360 °. גובה מתכוונן מ- 38. קל לעבור עם הגלגלים האוניברסליים. שימושים מרובים : ציוד יופי מקצועי, המתאים לסלון יופי, מספרה או מקומות טיפול מקצועיים אחרים. לחלופין, אתה יכול להיות אחד בבית, העיצוב הפשוט והפעולה הקלה יכולים לספק לך טיפול ברמה מקצועית בבית. לא רק חוסך את הזמן שלך, אלא גם כסף. יתרונות : לקדם את זרימת הדם, לשפר את כדאיות התאים, לחות וביטול חיידקים באמצעות אדים ואוזון, אפשר לעור שלך קל יותר לספוג קרם, סרום או שמן אתרי, לשפר משמעותית את ההשפעה, לגרום לעור שלך להיראות צעיר יותר, עוזר בשיפור מצבי העור שלך. ניקוי עמוק : יוני החמצן הננו -ריסוס ריסוס ערפל יותר תיאוריית סילון קיטור חם, קל יותר לפתיחת הנקבוביות, השימוש בכריות כותנה לניקוי איפור לאחר אידוי, ולנקות במים, לנקות היטב את הפנים. החל על כל מיני וסוגי עור בכל האנשים : לא משנה אם זה סוג עור שמנוני, רגיל או יבש, בני נוער או אמהות, ילדים קטנים או גברים בגיל העמידה, כל מה שאתה יכול להשתמש במכונה זו, הרגיע את העור שלך לאחר מכן עבודה עמוסה, תמשיך במצב טוב. עבודות מעודנות : דיסק אטומיזציה של טיטניום, יותר ערפל, יותר, יכול להאריך את זמן הריסוס. צינור SS איכותי, חזק ועמיד, לא יחליד. כוס מים עבה יותר בעלת קיבולת גבוהה, יכולה לאחסן 600 מ"ל מים. ראש המכונה חופשי לסובב 360 °.


המאפיינים האחרים

Color:
white
Smart power off:
Yes
Fog type:
hot and cold spray
Water level alarm:
support
Base material:
metal
Gear position:
1 gear
Fog time:
121 -180 seconds
Gross weight:
about 5.9kg
Packing size:
about 74X 17. 5X 36.5cm
Note:
The use of tap water (not boiled), remember to add water does not exceed the scale, if it is too much or too little, the machine will issue a warning.:
You can follow step by step for the best and safest results:
Step 1:
Clean your face with a professional face brush, cleaning is an important first step.
Step 2:
hot steam opens the pores and softens the skin, accelerating different nutrients permeate deep into the skin
Step 3:
Apply Nourishing Skin Products
Step 4:
Super smoky permeate into skin pores, reducing pores, locking in moisture, reducing wrinkles, alleviating skin irritation and promoting skin metabolism.

הצעות דומות