• הנחה
  • משופץ
Jiozermi 5 אריזת כלים מסיר שסתום צמיגים, כלי סיום ליבת שסתום כלי מתקין כלי תיקון להחלפה ותיקון של מיזוג האוויר,

Jiozermi 5 אריזת כלים מסיר שסתום צמיגים, כלי סיום ליבת שסתום כלי מתקין כלי תיקון להחלפה ותיקון של מיזוג האוויר,

 
ILS 6.59

קיים
בחנות

▶ 【תוכן חבילה】 : תקבל 5 כלי הסרת ליבת שסתום ראש יחיד פה קטן הוא מפתח הברגים של שסתום הצמיגים, ניתן להשתמש בו כדי להתאים את פה האוויר של הצמיג. ▶ 【קל לשימוש】 : כלי גזע השסתום קל להסרה ולהתקנה מבלי לכבוש מקום כלשהו. יש לו גם את הפונקציה של משיכת גזע השסתום, להטיל את הצמיג ולנקות את החוט. ▶ 【【חומר מצטיין】 : כלי הסרת ליבת השסתום בנוי מפלדה ופלסטיק, ומשטח אחיזה חלק, עמידות חלודה ועמידות בפני קורוזיה, עמידות ארוכה. ▶ 【מגוון רחב של יישומים】 : מושלם לכל ליבות השסתום הסטנדרטיות של מכונית, משאית, אופניים, מיזוג אוויר, כלי הסרת ליבת השסתום הללו מספיק בכדי לעמוד בשימוש ובהחלפה היומית שלך. ▶ 【【100% לקוחות מאושרים】 : Jiozermi מרגיש בטוח שתאהב את המוצר שלנו, שנחזיר את הכסף שלך אם אתה לא מתרגש מהרכישה שלך תוך 30 יום. פשוט צור איתנו קשר כדי שיהיה נכון. ▶ 【תוכן חבילה】 : תקבל 5 כלי הסרת ליבת שסתום ראש יחיד. פה קטן הוא מפתח הברגים של שסתום הצמיגים, ניתן להשתמש בו כדי להתאים את פה האוויר של הצמיג. ▶ 【קל לשימוש】 : כלי גזע השסתום קל להסרה ולהתקנה מבלי לכבוש מקום כלשהו. יש לו גם את הפונקציה של משיכת גזע השסתום, להטיל את הצמיג ולנקות את החוט. ▶ 【【חומר מצטיין】 : כלי הסרת ליבת השסתום בנוי מפלדה ופלסטיק, ומשטח אחיזה חלק, עמידות חלודה ועמידות בפני קורוזיה, עמידות ארוכה. ▶ 【מגוון רחב של יישומים】 : מושלם לכל ליבות השסתום הסטנדרטיות של מכונית, משאית, אופניים, מיזוג אוויר, כלי הסרת ליבת השסתום הללו מספיק בכדי לעמוד בשימוש ובהחלפה היומית שלך. ▶ 【【100% לקוחות מאושרים】 : Jiozermi מרגיש בטוח שתאהב את המוצר שלנו, שנחזיר את הכסף שלך אם אתה לא מתרגש מהרכישה שלך תוך 30 יום. פשוט צור איתנו קשר כדי שיהיה נכון.


המאפיינים האחרים

Color:
Red
Material:
Steel and Plastic
Application:
Package includes:
5 x Single head valve core removal tools:
30 Days Warranty & No Risk Purchase:
Jiozermi love giving our customers satisfactory products at an affordable price and have a pleasant shopping experience:
If you have any questions about the product, you can contact us by email, we will solve your problem within 24 hours usually. Please give us a chance to solve any problems, thank you!:
If you are not satisfied with your purchase within 30 days for any reason, let us know and our products support unconditional returns. That's the Jiozermi :

הצעות דומות