• הנחה
  • משופץ
ליניארי שלב גוניומטר, תולעת להשתלב בסדר ידני שלבליניארי טורבינה מדעי שקופיות שולחןפלטפורמה 60 60 על

ליניארי שלב גוניומטר, תולעת להשתלב בסדר ידני שלבליניארי טורבינה מדעי שקופיות שולחןפלטפורמה 60 60 על

 
ILS 0.33

קיים
בחנות

פרמטר : ליניארי שלב שולחן גודל הוא כ 60 איקס 60 מ מ / 24 ב,נע זווית הוא 10 ,אנכי עומס התנגדות הוא 29.4 נ 3 ק ג , נע שבץ הוא כ 20 מ מ/0.8 ב,הקריאה המינימלית הוא 0.1 ואת יושר הוא 0. להזמין עכשיו, לדאוג משלוח : אנחנו כל כך בטוח לגבי איכות המוצר שלנו כי אנחנו יכולים לספק 1 שנה אחריות אנו מציעים 24 שעה להבטיח לך פתרון מרוצה, אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו. התנגדות עומס אנכית : 29. טורבינת תולעת כונן שליטה, להשתלב מדריך, עם גבוהה דיוק, חלקות, גבוהה עומס התנגדות, תנועה יציבה. שלב ליניארי מגיע עם הגנת זווית ר, הסרת שבבים מכל הקצוות, הגנה על בטיחות האנשים במהלך הפעולה. עמיד : מעולה אלומיניום סגסוגת חומר, אור משקל וחזק, חיכוך עמיד, שקט, לגרד עמיד, זרוק הוכחה וקורוזיה עמיד. לאמץ אילגון שחור כדי לשפר את עמידות בפני קורוזיה של פני השטח ולהפוך אותו עמיד יותר. מעולה אלומיניום סגסוגת חומר, אור משקל וחזק, חיכוך עמיד, שקט, שריטה עמיד, זרוק הוכחה וקורוזיה עמיד2. טורבינת תולעת כונן שליטה, להשתלב מדריך, עם גבוהה דיוק, חלקות, גבוהה עומס התנגדות, תנועה יציבה3. המוצר מגיע עם זווית הגנה, הסרת שבבים כל קצוות, להגן על אנשים של בטיחות במהלך פעולה4. מיושם כדי ציוד אופטי, מכשירי מדידה, מוליכים למחצה ייצור ציוד, בדיקות מכונות, מיקרוסקופים, וציוד צילום5. לאמץ אילגון שחור כדי לשפר את עמידות בפני קורוזיה של פני השטח ולהפוך אותו עמיד יותרפרט : סוג פריט : שלב ליניארימודל : 60חומר : אלומיניום סגסוגת גודל : כ. 60 על 60 מ מ / 2.4 אינץ 'זווית תנועה : בערך 10 אינץ' חומר גוף : סגסוגת אלומיניום (אנודייז שחור)מצב כונן : נתיב תולעת טורבינה : סיבוב ידני של ציוד התולעת (גלגל תולעת + תולעת)סוג מסילה : חריץ זנב משתלב מספר חורי הרכבה מושחלים על השיש : 4+4 קוטר חור הרכבה מושחל : 4-מ '4 מ 'מ'; 4-מ '3 מ' עומק חור הרכבה מושחל : בערך.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Linear Stage
Model:
HXV-A60
Material:
Aluminum alloy
Table Size:
Approx. 60 x 60mm / 2.4 x 2.4in
Moving Angle:
±10°
Body Material:
Aluminum alloy (black anodized)
Drive Mode:
Turbine worm
Glide Path:
Manual rotation of the worm gear (worm wheel + worm)
Rail Type:
Dovetail groove
Number of Threaded Mounting Holes on the Countertop:
4+4
Threaded Mounting Hole Diameter:
4-M4mm; 4-M3mm
Depth of Threaded Mounting Hole:
Approx. 4 ~ 6mm / 0.16 ~ 0.24in; 4 ~ 5mm / 0.16 ~ 0.2in
Vertical Load Resistance:
29.4N (3Kgf)
Moving Stroke:
± Approx. 20mm / 0.8in
Minimum Reading:
0.1°
Straightness:
0.03mm
Scope of Application:
Optical equipment, measuring devices, semiconductor manufacturing equipment, testing machines, microscopes, handling machines, processing machines, printing machines and others
How to Use:
1. According to the process requirements of the processed parts, a power box (with multi‑axes box) drilling head, boring head, milling head, turning head, etc. can be installed on it to form various combined machine tools to complete drilling, expanding, reaming, dizzying, scraping, chamfering, turning, milling, and tapping, etc., and the grading feed mechanism on the sliding table can complete deep hole processing(grading :

הצעות דומות