• הנחה
  • משופץ
מעבדת פיפטה רב ערוצית מיקרופיפטה מתכווננת ידנית מיקרופיפטה 8 ערוצים פיפטה אוטומטית

מעבדת פיפטה רב ערוצית מיקרופיפטה מתכווננת ידנית מיקרופיפטה 8 ערוצים פיפטה אוטומטית

 
ILS 219.00

קיים
בחנות

החלק הפנימי של הפיפטה הרב ערוצית מאמץ רכיבי קפיץ חוט פסנתר בעלי חוזק גבוה, בעלי קשיחות טובה, מהירות ריבאונד מהירה, לא קל לעיוות ועמידות כימית גבוהה המיקרופיפטה בעלת 8 הערוצים נמצאת בשימוש נרחב בניסויי העמסת דגימות במגוון מיקרו-צינורות בצורת רצועה. הוא מוצץ נוזל במדויק, ויש לו פונקציית נשיפה בעת פריקת נוזל, ולא נשאר נוזל. החלון הדיגיטלי בן 4 הספרות של המיקרופיפטה יכול לקרוא בבירור את טווח הנפח והתוספת. העיצוב המותאם של קונוס הקצה הופך אותו לתואם למגוון רחב של טיפים. לפיפטה יש פיית קצה פיפטה 360 סיבוב ומפלט זרבובית שדוחף במהירות את הקצה החוצה, מה שהופך את הניסוי לנוח ומהיר יותר. ניתן לפרק ולחטא את החלק התחתון של המיקרופיפטה המתכווננת (121 צלזיוס, 20 דקות). אם יש לך שאלות על המוצר, אנא פנה אלינו, אנו נותנים לך תשובה מספקת!. מפרט : חומר : פלסטיק סוג : 8 ערוצים נפח : 0.5-10µl, 5-50µl, 50-300µl תכונה : פיפטה זמין ב-3 תפקידים, כולל 0.5-10µl, 5-50µl, 50-300µl כללי micropipette, משמש במדויק מדגם, לוותר על נפח נוזל. הם עובדים על פי עקרון האוורור ומשתמשים בטיפים חד פעמיים בגודל אוניברסלי. המיקרופיפטה בת 8 הערוצים מספקת ביצועים מדויקים באמצעות עיצוב קל משקל הממקסם את נוחות המשתמש ומפחית מתח. מיועד אמיתי ביד אחת פעולה, יד אחת יכול בקלות ובנוחות לשנות או לתקן את טווח. זוהי מערכת אידיאלית עבור יישומים המשתמשים ריאגנטים יקר דגימות יקר. רשימת תמיכה : 1*פיפטה 1*פיפטה טיפ 5*צבע בוכנה כובע 1*פשוט סוגר 1*רב-פונקציה כלי 1 * הוראות לשימוש.


המאפיינים האחרים

material:
plastic
Type:
8 channels
Volume:
0.5-10μl, 5-50μl, 50-300μl
feature:
The pipette is available in 3 capacities, including 0.5-10μl, 5-50μl, 50-300μl :
General-purpose micropipette, used to accurately sample and dispense liquid volume. They work according to the venting principle and use universal size disposable tips. :
The 8-channel micropipette provides precise performance through a lightweight design that maximizes user comfort and reduces stress. :
Designed for true one-handed operation, one hand can easily and conveniently change or fix the range. :
It is an ideal system for applications that use expensive reagents and valuable samples. :
Supporting list:
1*pipette :
1*pipette tip :
5*color piston cap :
1*Simple bracket :
1*Multi-function tool :
1*Instructions for use :

הצעות דומות