• הנחה
  • משופץ
מתלה מטרייה של Xiangwen, מחזיק מטרייה בודדת של כניסה למקלות הליכה עם מגש טפטוף, מארגן חיסכון בחלל, עיצוב

מתלה מטרייה של Xiangwen, מחזיק מטרייה בודדת של כניסה למקלות הליכה עם מגש טפטוף, מארגן חיסכון בחלל, עיצוב

 
ILS 3.33

קיים
בחנות

מחזיק מתלה מטרייה לבן זה פרופיל דק, מסודר וקומפקטי, מתכנס לפינות היטב, נהדר עבור המינימליסט יכול להיות גם מחזיק מקלות קנים/ הליכה. ניתן לאחסן את מחזיק המטרייה 4 מטריות, מתאים למטריות ארוכות וקצרות כאחד. מימד : 22x9x28 ס"מ. מתלה מטרייה זה משתלב בחלל צמוד וצר להפליא, טוב לחיסכון בחלל. מאוד פרקטי לחדרים קטנים, מושלם לדירה, דירה ומשרד. עמדת מטרייה עשויה משרף ABS, PP וחומר ברזל. החלק התחתון מתחזק בצלחת ברזל, יציב מאוד. העיצוב התחתון נגד החלקה. קופסה נשלפת תופסת את המים מהפרצות, הימנע מרטוב הרצפה, וקל לשפוך את המים. מחזיק מתלה מטרייה לבן זה פרופיל דק, מסודר וקומפקטי, מתכנס לפינות היטב, נהדר עבור המינימליסט. יכול להיות גם מחזיק מקלות קנים/ הליכה. ניתן לאחסן את מחזיק המטרייה 4 מטריות, מתאים למטריות ארוכות וקצרות כאחד. מימד : 22x9x28 ס"מ. מתלה מטרייה זה משתלב בחלל צמוד וצר להפליא, טוב לחיסכון בחלל. מאוד פרקטי לחדרים קטנים, מושלם לדירה, דירה ומשרד. עמדת מטרייה עשויה משרף ABS, PP וחומר ברזל. החלק התחתון מתחזק בצלחת ברזל, יציב מאוד. העיצוב התחתון נגד החלקה. קופסה נשלפת תופסת את המים מהפרצות, הימנע מרטוב הרצפה, וקל לשפוך את המים. פשוט קפוץ את המטריה שלך למחזיק המטרייה המקסים הזה כשאתה חוזר הביתה. לדוכן יש מגש איסוף בתחתית כדי לתפוס מים נוטפים ולמנוע שלולית על הרצפה שלך. מפרט : צבע : שחור, חומר לבן : ABS+משקל אירונגרוס : 700 גרם : 22x9x28cmincluded במסירה 1 x פריטים סטנדאטיביים המוצגים המוצגים בתמונות לא כלולות לא כלולות : לא הכלול לא : לא הכלול : לא הוטל : לא הכלל לא הוטל : לדות : לא הוטל : לדוזה : אין שום דבר שלא הוטל : לדור : * בגלל המדידה הידנית של גודל המוצר תהיה שגיאה מסוימת, בגלל זרקורים שונים וצבעי מסך שונים, האובייקט בפועל עשוי להיות הבדל צבע מסוים.


המאפיינים האחרים

Colour:
Black, White
Material:
ABS+Iron
Gross weight:
700g
Size:
22x9x28cm
Included in Delivery:
1 x Umbrella stand:
Decorative items shown in product photos are not included:
Note:
* Due to the manual measurement of the product size there will be a certain error, due to different spotlights and different screen colors, the actual object may have a certain color difference. Please refer to the actual product received.:
* Delivery time is generally 20-25 days. If you do not receive your purchase information within 30 days, please contact us in time. :

הצעות דומות