• הנחה
  • משופץ
מגנטי מקלדת מקרה, מדויק לחתוך מקלדת מקרה עבור לוח

מגנטי מקלדת מקרה, מדויק לחתוך מקלדת מקרה עבור לוח

 
ILS 99.00

קיים
בחנות

מהיר הקלדה : אלחוטי מקלדת מקרה יש דק מקלדת מראה, הוא קל להתקנה או להסיר את מגנטי מקרה, ומתחבר באופן מיידי באמצעות עם ערכת השבבים האמריקאית ומפתח מתג המספריים, זה עוזר לך להקליד בעקביות ובמהירות. נבנה חיים ליתיום יון סוללה, אתה יכול לקחת את מקלדת מקרה בכל מקום שאתה הולך. לעבוד ביעילות : מגנטי מקלדת מקרה רשומות אפילו הקטן ביותר תנועות, המאפשר לך אינטראקציה במהירות, במדויק ובנוחות עם רק יד אחת. הוא תומך בפעולות מחוות מרובות, כגון מעבר שמאלה וימינה או חזרה לשולחן העבודה, ומאפשר לך לעבוד ביעילות כפי שהיית עושה במחשב נייד. להסרה עיצוב : מקלדת מקרה תכונות להסרה עיצוב, מה שאומר את מקלדת או מקרה יכול לשמש בנפרד. אפקט מגנטי יכול להחזיק את המקלדת במקום בזמן ההקלדה. מגן מקרה עם 3 מובנה חריצים תומך 110 תואר, 120 תואר ו 130 תואר שימוש, זווית צפייה יותר תצוגה נוחה. מודלים ישימים : מארז מקלדת הטאבלט עשוי מסרט מוליך מקלדת עמיד למים, המקלדת טובה יותר ממקלדות אחרות, תואמת רק לכרטיסייה א8 10.5 אינץ ' ס200 ס 205 ס 207 2022 גרסה, לא מתאים לכל דגם אחר של מכשירים. אנא בדוק שלך דגם מספר על לוח לפני הרכישה. מדויק מגזרת : מקלדת מגן מקרה יש מדויק מגזרת המאפשר גישה מלאה לכל פונקציות ומספק הגנה מושלמת ונוחות לשימוש יומיומי. החריץ הייחודי לשימוש בעט של מושלם עבור כרטיסייה 8. המארז עשוי פו רך עמיד בפני טיפות ושריטות ולא יחליק או יידבק בעת נשיאה, ומספק את ההגנה המושלמת מסביב לטאבלט שלך. לעבוד ביעילות : מגנטי מקלדת מקרה רשומות אפילו הקטן ביותר תנועות, המאפשר לך אינטראקציה במהירות, במדויק ובנוחות עם רק יד אחת. הוא תומך בפעולות מחוות מרובות, כגון מעבר שמאלה וימינה או חזרה לשולחן העבודה, ומאפשר לך לעבוד ביעילות כפי שהיית עושה במחשב נייד. מהיר הקלדה : אלחוטי מקלדת מקרה יש דק מקלדת מראה, הוא קל להתקנה או להסיר את מגנטי מקרה, ומתחבר באופן מיידי באמצעות . עם ערכת השבבים האמריקאית ומפתח מתג המספריים, זה עוזר לך להקליד בעקביות ובמהירות. נבנה חיים ליתיום יון סוללה, אתה יכול לקחת את מקלדת מקרה בכל מקום שאתה הולך. להסרה עיצוב : מקלדת מקרה תכונות להסרה עיצוב, מה שאומר את מקלדת או מקרה יכול לשמש בנפרד.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Magnetic Keyboard Case
Material:
ABS, TPU
Color:
Matcha Green
Battery:
Lithium Ion Battery 402030 (Built In)
Suitable for Tab A8 10.5in (for SM X200 X205 X207):
Modulation Method:
GFSK
Applicable Systems:
Case Size Specifically Designed for TAB A8 10.5 Inch Tablet, Keyboard Support for iOS for for System, Can be Used in Many Ways
How to Use:
Remove the product and use it:
Package List:
1 x Magnetic Keyboard Case:
1 x Keyboard:
1 x Instruction Manual:
Note:
Please check the model for SM‑T on the Settings screen of the tablet before buying. Not suitable for any other type of equipment. Not for tablets or the for S Pen:

הצעות דומות