• הנחה
  • משופץ
אוויר עכבר, 2.4 גרם אלחוטי קול שלט רחוק, עם גירוסקופ תנועת חישה, עבור טלוויזיה תיבת מחשב מקרן חכם טלוויזיה, מקלדת

אוויר עכבר, 2.4 גרם אלחוטי קול שלט רחוק, עם גירוסקופ תנועת חישה, עבור טלוויזיה תיבת מחשב מקרן חכם טלוויזיה, מקלדת

 
ILS 10.50

קיים
בחנות

24 גרם חיבור אלחוטי : 2.4 גרם חיבור אלחוטי דרך מקלט יו אס בי, תקע ולשחק, ליהנות עד 10 מטרים של שלט אלחוטי מרחוק. שליטת קול : לחץ על קול כפתור בשלט הרחוק כדי לחפש את ערוץ אתה רוצה לצפות, שהוא נוח לשימוש. גירוסקופ מובנה : עכבר אוויר זה יכול לחוש שינויים בכיוון ובמהירות, כך שתוכל להזיז אותו ישירות באוויר כדי לשלוט בו. ארגונומי עיצוב : את מעוקל עיצוב על הגב של אוויר עכבר הוא מושלם עבור היד שלך ומספק נוח כף יד ניסיון. שימוש נוח : 17-מפתח אוויר עכבר, קל בקרת נפח, דף למעלה/למטה, עכבר שמאל/ימין. מפרט : צבע : שחור חומר : שרירי בטן + כפתור סיליקון שיטת שידור : 2.4 גרם חיישן אלחוטי : גירוסקופ 6 צירים מספר כפתורים : 17 מרחק שידור : 10 מטר סוללה : 2 * סוללה (לא כלולה) גודל : 143 * 45 * 29 ממ / 5. 61 גרם רשימת אריזה : 1 * אוויר עכבר 1 * מקלט 1 * ידני הערה : 1. קול שליטה יכול רק לשמש על טלוויזיה קופסות עם עבור גוגל קול עוזר. סוללות אינן כלולות, אתה צריך לקנות שני. עבור חכם טלוויזיה או חכם מקרן משתמשים, לוודא שלך טלוויזיה או מקרן יכול להיות מחובר עכבר ומשמש בדרך כלל לפני הרכישה (אתה יכול לבדוק עם העכבר). מוצר זה יש מבחן מצב, אשר אסור על ידי שאינו מקצועי אנשי תחזוקה! בשימוש רגיל, אם האור האדום הוא תמיד על, להתקין מחדש את הסוללה כדי לשחזר. מוצר זה רק כוח כפתור יכול לשמש עבור אינפרא אדום למידה!.


המאפיינים האחרים

Colour:
Black
Material:
ABS + silicone button
Transmission method:
2.4G wireless
Sensor:
6-axis gyroscope
Number of buttons:
17
Transmission distance:
10M
Battery:
2 * AAA battery (not included)
Size:
143 * 45 * 29mm / 5.6 * 1.8 * 1.1in
Weight:
Approx. 61g
Packing List:
1 *  Air Mouse:
1 * USB Receiver:
1 * Manual:
Note:
1. Voice control can only be used on TV boxes with for Google Voice Assistant.:
2. AAA batteries are not included, you need to buy two.:
3. For smart TV or smart projector users, make sure your TV or projector can be connected to the mouse and used normally before purchase (you can test with the mouse).:
4. This product has a test mode, which is forbidden by non-professional maintenance personnel! Under normal use, if the red light is always on, re-install the battery to recover.:
5. This product only power button can be used for infrared learning!:

הצעות דומות