• הנחה
  • משופץ
קופסת אוכל חשמלית לרכב מחמם מזון אוטומטי, 12 וולט ו -24 וולט ו -220 וולט 2 ב -1 קופסת אוכל ניידת מחממת

קופסת אוכל חשמלית לרכב מחמם מזון אוטומטי, 12 וולט ו -24 וולט ו -220 וולט 2 ב -1 קופסת אוכל ניידת מחממת

 
ILS 2.33

קיים
בחנות

[דליפת & לשפוך הוכחה ]בין כל לגיבוב מבודד תא הם כבד סיליקון חותמות לנעול רעננות, דליפות וריחות לידיעתך, הצימוד בין השכבות הדוק למניעת דליפה ונשפך. [2 ב 1 חשמלי הצהריים תיבת]חשמלי הצהריים תיבת מיועד רב תרחיש שימוש. 220 וולט לשימוש ביתי. זה יכול לחמם את האוכל. אתה יכול לאכול ארוחה ביתית חמה וטעימה אפילו בדרכים. זה מתאים לרכב, סטודנטים, עובד משרד. [מזון כיתה חומר]את חשמלי הצהריים תיבת הוא עשוי מזון כיתה עמ פלסטיק 304 נירוסטה מיכל אשר לעולם לא חלודה. יש לו עמידות בחום חזקה ועומד בתקני הבטיחות של חומרים תזונתיים. [נשלף] את נירוסטה מיכל הוא נשלף, ולכן זה הוא מאוד קל לניקוי. כלול נשלף פלסטיק תא במקרה אתה רוצה נפרד סוגים שונים של מזון. [אידיאלי עבור חלק שליטה]לתת אותו למישהו שאתה אוהב כך הם יכולים ליהנות תוצרת בית מעדן בריא אכילה סגנון! אידיאלי לבישול אורז, מהביל ביצים, ירקות, בשר ועוד. מפרט : סוג פריט : קופסת אוכל חשמלית חומר גוף : פלסטיקצבע : כחולחומר מיכל פנימי : 304 נירוסטה וולט מדורג : 12 וולט /220 וולט הספק מדורג : 40 וואט תדר מדורג : 50 הרץ גודל : 10.1 על 23 על 16 סנטימטר/9 על 6.9 חוסר יכולת : 1.1 לאפליקציה : ניתן להשתמש בו במשרד, בבית הספר, ברכב או בבית.באמצעות טיפים : 1.יש לפתוח את מכסה הפליטה לפני החימום, מכיוון שהוא יפיק אדים בעת חימום המזון. אחרת, לחץ הקיטור בתוך קופסת האוכל יגרום לעיוות המוצר ולא ניתן להשתמש בו כרגיל.חימום מזון רק צריך 25 דקות על מצב של 25 מעלות צלזיוס.


המאפיינים האחרים

Item type:
Electric lunch box
Body Material:
Plastic
Color:
Blue
Inner Tank Material:
304 stainless steel
Rated volts:
12V /220V
Rated power:
40W
Rated frequency:
50Hz
Size:
10.1x23x16cm/9x6.2x3.9in
Capacity:
1.1L
Application:
It can be used in Office, school, car, or at home.
Using Tips:
1.The exhaust lid must be opened before heating, because it will produce steam when heating the food. Otherwise, the steam pressure inside the lunch box will cause the product deform and can not be used normally.:
2.Heating food just need 25 minutes on the condition of 25 degrees centigrade.When the food are got from the fridge, the heating time should be extended appropriately.:
3.Please unplug the power before dining.:
Note:
1. Prohibited into high-temperature sterilization cabinet for disinfection.:
2. Do not put in a microwave oven for heating.:
3. Do not put into the refrigerator for cold storage.:
4. Do not immerse the lunch box in water for cleaning.:
Warm Tips:
If the food has been set aside for a long time , it is suggested to add some water into the food then plug in to heat so that the rice would become softer.:
Package include:
1 x Electric lunch box:
1 x Spoon:
1 x Household power cord:
1 x Car Charger Power Cable:
1 x Instruction Manual:

הצעות דומות