• הנחה
  • משופץ
מטבח מדפי קיר רכוב, תליית אלומיניום סגסוגת מיקרוגל סוגר תנור מתלה מעמד מטבח מדף מחזיק, מטבח

מטבח מדפי קיר רכוב, תליית אלומיניום סגסוגת מיקרוגל סוגר תנור מתלה מעמד מטבח מדף מחזיק, מטבח

 
ILS 2.33

קיים
בחנות

מוצר זה כמוצר מסוגנן ופוקציונלי, הוא מציע את רמת היעילות הגבוהה ביותר למטבח שלך גודל מתלה : 55 על 38 על 8.5 סנטימטר, עם 5 ווים מסוג ים. על האיכות של המוצרים שלנו ראשון, על מנת להפוך את סוגר יציב מספיק, אנו להשוות ובחר פרימיום לעבות אלומיניום צינורות. זה מיקרוגל תנור מתלה מדף יכול להיות ממוקם מעל תנורים-אידיאלי עבור חללים קטנים כגון מעונות, דירות, מטבחים וחדרי שינה. את מתלה נועד עם 5 ווים, זה לחסוך מקום על ידי להיות מסוגל למקם את מיקרוגל הרחק שולחנות מטבח מונים, הוספת את אחסון נוסף תכונה עבור חומרי ניקוי כגון תליית מגבים ומטאטאים על ידי שלה ווים במקום כלי. החבילה כוללת : פי 1 מתלה לתנור מיקרוגל, פי 5 ווים, אביזרי הרכבה. מפרט : שם : מיקרוגל תנור מתלהחומר : שטח אלומיניוםהיקף היישום : מטבחשיטת התקנה : פונץ ' גודל : 55 על 39 סנטימטרצבע : כסף, שחוראריזה כלול : (שני צבעים, תלוי בבחירות שלך)1 * מיקרוגל תנור מתלהתכונות : אספקת מטבח כלי שולחן אחסון עומד ארגונית הוא מתאים שלך מטבח, מוסך, סלון ואזורי אחסון אחרים. פני השטח של מתלה עמדת התנור חלקים ואבק, שמן וכו'. ניתן לנקות רק על ידי ניגוב עדין עם סמרטוט. בבקשה לאפשר 1-3 ס" מ (0.18") הבדל עקב מדידה ידנית קל צבע וריאציה עבור הגדרת תצוגה שונה. בשל הבדל האור ומסך, הצבע של הפריט עשוי להיות מעט שונה מהתמונות.


המאפיינים האחרים

Name:
Microwave oven rack
Material:
Space aluminum
Scope of application:
kitchen
Installation method:
punch
Size:
55 X39cm
Color:
silver, black
Packing included:
(Two colors, depends on your choices)
1 * Microwave oven rack:
Features:
Kitchen supplies tableware storage stand organizer is suitable for your kitchen, garage, living room and other storage areas. :
The surface of the oven stand rack is smooth, and dust, oil, etc. Can be cleaned up only by gently wiping with a rag.:
Note:
1. Please allow 1-3cm (0.4-1.18) difference due to manual measurement and slight color variation for different display setting.:
2. Due to the light and screen difference, the item's color may be slightly different from the pictures. Please understand. :

הצעות דומות