• הנחה
  • משופץ
הואנגסינג-מקצועי סכין מחדד, ידני מטבח 2 שלבים סכין מחדד עם משטח החלקה ונוח ידית, אידיאלי עבור ישר פלדת

הואנגסינג-מקצועי סכין מחדד, ידני מטבח 2 שלבים סכין מחדד עם משטח החלקה ונוח ידית, אידיאלי עבור ישר פלדת

 
ILS 64.00

קיים
בחנות

שני שלבים : אנו משתמשים בשני שלבים עיצוב מחדד, מחוספס טונגסטן קרביד חריץ, אשר יכול לשמש עבור מאוד משעמם או פגום כלים מיכלי קרמיקה משובחים משמשים להשחזה, גימור, ליטוש וטחינה. מתאים לכל סוגים של סכינים וקל לשימוש : פשוט למקם את להב קהה על חידוד חריץ, ואתה יכול לקבל קצה חד בכמה שניות. זה הוא גם בטוח לשימוש ומתאים לכל סוגים של להבים, כולל ביתי, מטבח, פירות, ציד, גינה, חיצוני סכינים. אחסון נוח : כאשר אינו בשימוש, קל לאחסון ואינו תופס מקום. אורכו של סכין המטבח הוא רק 21 סנטימטר, מה שאומר שזה קל לשים במגירה. ארגונומיה : נוח ידיות החלקה רפידות יכול ביציבות לתקן את שולחן עבודה, כדי להשיג שחיקה מדויקת ובטיחות מקסימלית. לאחר שירות ומכירות : אם יש לך שאלות על שלנו מחדד, אתה יכול לפנות אלינו באמצעות דואר אלקטרוני, אנחנו נפתור את הבעיה שלך בתוך 24 שעות. אנטי להחליק אווה בסיס3. בשל זוויות שונות, הוא מתאים לכלים שונים.מפרט : שם : 4-חריץ מחדדחידוד חומר : טונגסטן פלדה + קרמיקהחומר עיקרי : שרירי בטן סגסוגתמוצר משקל : 254 גרםגודל : 215*45*90 ממצבע : כסףיישום : פירות סכין, סכין מטבח, עצם חיתוך סכין, וכו'.לא ישים : משונן סכינים, מספריים, קרמיקה סכינים, וכו'. הנח את הציוד על משטח עבודה שטוח, החזק את הידית ביד אחת ואת הידית ביד השנייה. באופן מלא להכניס את להב לתוך חריץ של מחדד בכל 90 תואר זווית, ולאחר מכן למשוך אותו בחזרה שלוש עד ארבע פעמים כדי לחדד את סכין. לאחר הגדרת הלהב בצד אחד של הקרביד המלט, השתמש במשטח הקרמי של היחידה כדי לקצץ את הלהב היטב.


המאפיינים האחרים

Name:
4-slot sharpener
Sharpening material:
tungsten steel + ceramic
Main material:
ABS alloy
Product weight:
254g
Size:
215*45*90mm
Color:
silver
Application:
fruit knife, kitchen knife, bone cutting knife, etc.
Not applicable:
serrated knives, scissors, ceramic knives, etc.
How to use:
1. Place the equipment on a flat working surface, hold the handle with one hand and the handle with the other hand.:
2. Fully insert the blade into the slot of the sharpener at a 90 degree angle, and then pull it back three to four times to sharpen the knife.:
3. After setting the blade on one side of the cemented carbide, use the ceramic surface of the unit to trim the blade well.:
4. Clean the knife with water or windshield wiper and dry after use. Clean the sharpener with a non-abrasive brush.:
Package contains:
1*knife sharpener:
Note:
-Choose the right slot according to the sharpness of the knife.:
-Please hold the handle firmly before sharpening. Don't overload when sharpening.:
-Cannot put in the dishwasher or water.:
-Keep away from children. :

הצעות דומות