• הנחה
  • משופץ
ויסקי לגין יין לגין עשר מזלות סימן ויסקי לגין וכוס מתנת סט ירה משקפיים עם בעלי החיים ראש יצירתי זכוכית

ויסקי לגין יין לגין עשר מזלות סימן ויסקי לגין וכוס מתנת סט ירה משקפיים עם בעלי החיים ראש יצירתי זכוכית

 
ILS 1.67

קיים
בחנות

מתאים לכל אירוע : המשקפיים המדהימים האלה ללא גזע מיוצרים רק עם החומרים המשובחים ביותר ומעוצבים בצורה אמנותית כדי להוסיף הבחנה לקו הברוואר שלך, ליל פוקר, מסיבת בריכה, כוס זכוכית, כוסות בר, כוסות סקוטש, כוס וויסקי, זכוכית בורבון, כוס משקאות חריפים, כוסות כדור נמוך 12 כוסות היין של גלגל המזלות הסיני, מוצרי המים המיובאים עם טהור ושקוף, הכוס תשכח, ראש החיה בן ה-12 עשוי פח, התנועה נעה, הטוהר והמים של המים, המרקם והטמפרטורה של הפח העתיק הופכים את הסגנון האלגנטי בדיוק. איזון מושלם : כוס היין משתמשת בעיקרון של יציבות משולשת, בסיס כוס היין יציב ועומד בלחץ, אז אל תדאג שהכוס תטה החוצה,והאיכות לא תושפע. אנא אל תהסס להשתמש. מתאים לכל אירוע : אלה בעלי החיים ראש יצירתי כוס בסיס, והם אמנותי מנוסח כדי להוסיף הבחנה שלך כלי בר קו עד, פוקר לילה, מסיבת בריכה, כוס זכוכית, בר משקפיים, משקפיים, ויסקי זכוכית, בורבון זכוכית, משקאות זכוכית, נמוך משקפיים. עיצוב : האריזה שלנו מיועדת לקופסת מתנה עם פרטי המוצר, תמונה חזקה, עמידה ויוקרתית; זו המתנה המושלמת לכל אירוע. משתנה משתמש-שלנו סט יהיה להוסיף כי מדהים מגע למסיבה שלך. מושלם עבור כל נוזל אתה לבחור כדי למלא אותו עם, שלה נהדר עבור ויסקי, בורבון, ויסקי, וודקה או יין וכו'. עם חומר הזכוכית השקוף שלו, הבקבוק יציג ביעילות את הצבעים השונים של הנוזל שבתוכו.[תוכן] 12 כוסות יין : עכבר, בקר, נמר, ארנב, דרקון, נחש, סוס, כבשים, קוף, עוף, כלב, חזיר, קנקן : דרקון ידית[שיטה של שימוש] את בעלי החיים של ראש משמש כבסיס, ואת משולש יציבות עיקרון משמש כדי להבטיח את יציבות של יין זכוכית.


המאפיינים האחרים

Product Name:
12 Zodiac Set
Capacity:
Wine glass
Material:
Environmental alloy+glass
THE DESCRIPTION:
Thin transport heart, focus on birth to beauty, time flies, we use hand-made skills to remember auspicience, tell Chinese stories through crafts, showcasing oriental charm, inherit of the beauty of the clan, giving the oriental life of crafts a colorful place. Lake, reflecting the beauty of creation, creating an eye-catching excitement in ordinary life.:
excellent.:
PACKING LIST:
1 * 12 Zodiac Set:
This exquisite decanter is the best gifts for father's day, anniversary, housewarming, Christmas, wedding, parties and etc. It is more conducive to the storage of various wines, such as whiskey, brandy, vodka, cocktails, liqueurs and other wines. :

הצעות דומות