• הנחה
  • משופץ
מדף זכוכית יין של DVTEL, מדף אמנות ברזל ביתי הפוך, כוס יין, כוס יין, מתלה לאחסון, מדפי כלי גזע

מדף זכוכית יין של DVTEL, מדף אמנות ברזל ביתי הפוך, כוס יין, כוס יין, מתלה לאחסון, מדפי כלי גזע

 
ILS 2.67

קיים
בחנות

1 חומר מתכת באיכות גבוהה, יציב ואנטי- RUST. פשוט החלק את הזרוע התלויה על המדף או את החלק התחתון של הארון, ניתן להתאים את מיקום ההתקנה כרצונו. חומר מתכת באיכות גבוהה, יציב ואנטי- RUST. פשוט החלק את הזרוע התלויה על המדף או את החלק התחתון של הארון, ניתן להתאים את מיקום ההתקנה כרצונו. מפרט : סוג : 2 שורות מחזיק זכוכית יין תחת ארון, אחסן עד 6-8 כוסות חומר : 304 גודל נירוסטה גודל : קוטר 27 ס"מ : עד 3.3 אינץ 'הודעה : 1. אם אתה רוצה לתקן את זה טוב יותר, עליך להיות ברגים משלך. אנא השאר מספיק מקום מתחת לארון כדי לתלות את המשקפיים. ממליץ לעלות לקצה הקדמי כך שלפעמון הזכוכית האחורי יש מקום להתנדנד ולא לפגוע בקיר. יותר מתאים לארונות ללא דלתות. אחרת, יש פער בין הקצה הקדמי של המדף לקצה התחתון של דלת הארון.


המאפיינים האחרים

Type:
2 rows wine glass holder under cabinet, store up to 6-8 glasses
Material:
304 stainless steel
Size:
27cm
Base diameter:
up to 3.3 inches
Notice:
1.:
No screws. If you want to fix it better, you should have your own screws. :
2.:
Precautions for installation. Please leave enough space under the cabinet to hang the glasses. Recommend to mount to front edge so the back bell of glass has room to swing and not hit the wall. :
3.:
More suitable for cabinets without doors. Otherwise, there needs a gap between the front edge of the shelf and the lower edge of the cabinet door. :

הצעות דומות