• הנחה
  • משופץ
Wionc Spice Box תיבול בקבוק אבק אבק לבישול ביתי

Wionc Spice Box תיבול בקבוק אבק אבק לבישול ביתי

 
ILS 2.33

קיים
בחנות

*קופסאות תיבול מצוידות בכיסויים חסרי אבק, האטומים היטב ויכולים למנוע ביעילות לחות *עם מתלה תבלינים מסתובב, הוא קל לשימוש ועוזר לך למצוא את התיבול שלך במהירות ובמדויק. * עמידות בפני קורוזיה, לא מעצבת, אנטי -ארה, מתאימה למטבחים ומסעדות משפחתיות. * עשוי מחומר כיתה מזון ופלדת אל חלד, הוא בטוח, היגייני ועמיד. *זה מתאים לאחסון כל מיני תיבול כמו מלח ופלפל כדי לשמור על המטבח מסודר ומסודר. *קופסאות תיבול מצוידות בכיסויים חסרי אבק, האטומים היטב ויכולים למנוע ביעילות לחות. *עם מתלה תבלינים מסתובב, הוא קל לשימוש ועוזר לך למצוא את התיבול שלך במהירות ובמדויק. * עמידות בפני קורוזיה, לא מעצבת, אנטי -ארה, מתאימה למטבחים ומסעדות משפחתיות. * עשוי מחומר כיתה מזון ופלדת אל חלד, הוא בטוח, היגייני ועמיד. *זה מתאים לאחסון כל מיני תיבול כמו מלח ופלפל כדי לשמור על המטבח מסודר ומסודר. *קופסאות תיבול מצוידות בכיסויים חסרי אבק, האטומים היטב ויכולים למנוע ביעילות לחות.*עם מתלה תבלינים מסתובב, הוא קל לשימוש ועוזר לך למצוא את התיבול שלך במהירות ובמדויק.*עמיד בפני קורוזיה, לא -לא עיוות, אנטי -אמן, מתאים למטבחים ומסעדות משפחתיות.* עשוי חומר כיתה מזון ופלדת אל חלד, הוא בטוח, היגייני ועמיד.* הוא מתאים לאחסון כל מיני תיבול כמו מלח ופלפל כדי לשמור על מטבח מסודר ומסודר. מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי סוג : תיבול ג'רמטרי : + ABS + קיבולת נירוסטה : 120 MLX6 משקל : בערך.4 צנצנת קצה : בערך.1 x 2 inrack : בערך.


המאפיינים האחרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Seasoning Jar
Material:
+ABS+ Stainless Steel
Capacity:
120mlx6
Weight:
Approx. 1288g / 45.4oz
Seasoning Jar:
Approx. 105 x 50 mm/4.1 x 2 in
Rack:
Approx. 150 x 175 mm/5.9 x 6.9 in
Package List:
6 x Seasoning Jar:
1 x Rack:
Note:
1. Please allow 0‑2 cm error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real objec:
If you encounter any problems when receiving the goods, please contact us in time and we will reply to you as soon as possible! I wish you a happy mood every day!:
Each small box comes with a small spoon that makes it easier to measure at any time. :

הצעות דומות