• הנחה
  • משופץ
צרפתית בולדוג דקור, קערת פירות, צלחת ממתקים,הביצוע בסדר יפה מעשי תכליתי צלחת ממתקים, עבור תכשיטים, חטיפים,פירות,

צרפתית בולדוג דקור, קערת פירות, צלחת ממתקים,הביצוע בסדר יפה מעשי תכליתי צלחת ממתקים, עבור תכשיטים, חטיפים,פירות,

 
ILS 3.33

קיים
בחנות

זה יכול לשמש לא רק אחסון מגש, אבל גם כמו שולחן קישוט שולחן אוכל *עיצוב ייחודי צלחת ממתקים עם מגש אחסון חדשני עם עיצוב בולדוג ייחודי, יפה ומעשי. * להחזיק מגוון רחב של פריטים ניתן להשתמש כדי להתקין תכשיטים, חטיפים, פירות, מפתחות, סוכריות, ביסקוויטים, פריטים קטנים, וכו'. *חומר באיכות גבוהה צלחת ממתקים עשוי שרף וחומר סגסוגת חיי שירות ארוכים, לא קל לנזק, ולחסוך באנרגיה. *שימוש רב תכליתי מחזיק מגש אחסון הוא מאוד מתאים לשימוש משפחה, שימוש במסיבה, חתונה, אירועים שימוש. צרפתית בולדוג דקור, קערת פירות, צלחת ממתקים,הביצוע בסדר יפה מעשי תכליתי צלחת ממתקים, עבור תכשיטים, חטיפים,פירות, מפתחות, סוכריות, ביסקוויטיםמפרט : סוג פריט : צרפתית בולדוג דקורצבע : ירוק, צהובגודל : בולדוג כ. 160 איקס 109 מ מ / 6.3 ב, המזרן קוטר כ.6 ב (מדידה ידנית, ייתכנו שגיאות קלות)משתמש : משמש להתקנת תכשיטים, טבעות, צמידים, שעון שרשראות, וכו', או משמש להתקנת סוכריות פירות, זה גם בחירה טובה עבור קישוטרשימת חבילה : 1 מגש 1 בולדוג סטנד הערה : מדידה ידנית, ייתכנו שגיאות קלות.


המאפיינים האחרים

Item Type:
French Bulldog Decor
Color:
Green, Yellow
Size:
Bulldog Approx. 160 x 109mm / 6.3 x 4.3in, Pallet Diameter Approx. 167mm / 6.6in (Manual measurement, there may be slight errors)
Uses:
Used to install jewelry, rings, bracelets, watch necklaces, etc, or used to install fruit candies, it is also a good choice for decoration
Package List:
1 x Tray1 x Bulldog Stand
Note:
Manual measurement, there may be slight errors

הצעות דומות