• הנחה
  • משופץ
קרידר נוח מושב ספת כרית מושב כרית כורסא רפידות 10 סמ עבה כותנה כיכר כיסא כריות עבור מקורה חיצוני בית רכב משרד

קרידר נוח מושב ספת כרית מושב כרית כורסא רפידות 10 סמ עבה כותנה כיכר כיסא כריות עבור מקורה חיצוני בית רכב משרד

 
ILS 48.24

קיים
בחנות

עמיד, טיפול קל : המעטפת החיצונית הוא עשוי באיכות גבוהה בדים כדי לאפשר לאוויר לזרום רק לנגב עם מטלית לחה כדי לשמור על כרית נקי. לפני שמניחים את הכרית בחזרה על רהיטים או על הרצפה, יש לייבש את הכרית היטב. נוחות תמיכה : את גדול מושב כרית הוא עשוי עור ידידותי קורדרוי בד; זה הוא מלא באיכות גבוהה נוח פרל כותנה, עבה מספיק (כ 8 סנטימטר) כדי להקל על גב ועצם הזנב כאב. זהו אביזר ריהוט נוח המתאים לישיבה בישיבה. מגוון רחב של שימושים : ניתן להשתמש בכריות כיסא איכותיות לכיסאות אוכל, כורסאות, ספות, מחצלות טאטאמי, כסאות נדנדה או כל מושב שצריך לרפד. הם מתאימים לקישוט גינות פנים וחוץ בחדרי מגורים, חדרי שינה וגנים. כרית כיסא בעובי 10 ס מ : גודל הכרית המרובעת הוא 40 על 40 ס מ/45 על 45 ס מ/50 על 50 ס מ. זה גודל של כרית הוא מאוד מתאים לשימוש כמחצלת, מתאים למבוגרים מדיטציה או יוגה, ילדי משחק על הרצפה, חיות מחמד שינה. עיצוב נייד : את מושב כרית מאמץ נייד עיצוב, שהוא נוח לקחת לכל מקום. את מיוחד מיצוב אבזם עיצוב נותן לך עיסוי-כמו נוחות. שימוש לטווח ארוך של זה גבוהה-סוף, אופנתי ובריא מושב כרית ישמור אותך בריא אם אתה על כביש, נסיעה ברכב או במשרד. מפרט : סוג : קורדרוי רך מושב כריתחומר : קורדרוי בד + גבוהה-איכות כותנה, על 8 סנטימטר עוביצבע : אדום, כחול, ירוק, צהוב, אפור, חום,סגולכרית גודל : 40איקס 40 ס מ/45איקס 45ס מ/50איקס 50צורה : מרובעחבילה מכילה : 1*אוכל כיסא כרית1.כרית הכיסא / כרית הגב עשויה מבד קורדרוי ידידותי לעור, רך ונוח למגע, ומלא בסיבי פוליאסטר.


המאפיינים האחרים

Type:
Corduroy Soft Seat Cushion
Material:
Corduroy fabric + High-quality cotton, about 8cm thick
Color:
Red, Blue, Green, Yellow, Gray, Brown,Purple
Cushion size:
40x40cm/45x45cm/50x50cm
Shape:
Square
Package Contains:
1*Dining chair cushion:
1.The chair cushion/back cushion is made of skin-friendly corduroy fabric, which is soft and comfortable to the touch, and is filled with polyester fiber.:
2.Suitable for driving, traveling, office, sofas, dining chairs, bay windows, bookstores, coffee shops, etc. It can also be used as a housewarming or other holiday gift.:
3.Circle Buckle Design:
4 circle buckle design without worrying about the cushion fill from shifting.
NOTE:
Due to the long shipping time, the cushion is vacuum-packed and will be much thinner than the actual thickness after opening. Please shake it gently with your hands or expose it to the sun for a period of time. It will return to its original shape within a few days.

הצעות דומות