• הנחה
  • משופץ
WINC יצירתיות דלעת קומקום קומקום בעבודת יד סגול סיני בסגנון סיני טקס חרס טקס קומקום אספקת מתנה הטובה

WINC יצירתיות דלעת קומקום קומקום בעבודת יד סגול סיני בסגנון סיני טקס חרס טקס קומקום אספקת מתנה הטובה

 
ILS 0.33

קיים
בחנות

ניתן להשתמש בתות קומקטים גם כקישוטים כדי לקשט את המונוטוניות של החיים זה יכול לשפר את היופי של הבית ולשפר את איכות החיים. זה נוצר אך ורק ביד, עם מעט שינויים, קסם אינסופי, שמנמנה וקווי יעילות חלקים. אתה צריך סיר חימר סגול כזה כדי להתאים את התה הטוב שלך. ביצירות יש קונוטציה עמוקה, אלגנטיות, אומנות וסגנון מושלם, שאהובים על ידי אספנים ואוהבי זישה. הקווים יפים וטבעיים, עם קיבוץ מתואם. זרימת המים חלקה, הקוטר הגדול מעשי יותר והתה נוח יותר. שפת הפה שטוחה וכיסוי הפה הדוק, לא קל לרוק. כמתנות להורים, זקנים, מורים וכו 'טובים מאוד. תכונות : קומפטים יכולים לשמש גם כקישוטים כדי לקשט את המונוטוניות של החיים. זה יכול לשפר את היופי של הבית ולשפר את איכות החיים. זה נוצר אך ורק ביד, עם מעט שינויים, קסם אינסופי, שמנמנה וקווי יעילות חלקים. אתה צריך סיר חימר סגול כזה כדי להתאים לתה הטוב שלך. ליצירות יש קונוטציה עמוקה, אלגנטיות, אומנות וסגנון מושלם, שאוהבים על ידי אספנים ואוהבי זישה. הקווים יפים וטבעיים, עם הקולוקציה המתואמת. זרימת המים חלקה, הקוטר הגדול מעשי יותר והתה נוח יותר. שפת הפה שטוחה וכיסוי הפה הדוק, לא קל לרוק כושר בוץ : בערך 390 מ"ל מים : רשת רשת : 15.7 ס"מ פיקציה : מתנה קופסאות שינה : ערכת תה ביתית/נסיעה סט תה נייד/סט תה קונג פו/ערכת יין ביתית כלולה : 1 קפוטוני. מקווה בכנות שתוכלו להבין! תודה! העבודות עמוקות בקונוטציה, אלגנטית ונדיבה, עבודות מעודנות, ודגמים שלמים.


המאפיינים האחרים

Type:
Teapot
Style:
Chinese style
Craft:
Manual
Product Name:
Pumpkin Pot
Mud:
raw ore section mud
Capacity:
about 390ml
Water outlet:
mesh outlet
Size:
15.5x11.7cm
Packing:
gift box
Purpose:
Household tea set/travel portable tea set/Kung Fu tea set/household wine set
Package Included:
1 teapot:
Only the above package content is included, other products are not included.:
notes:
Dear buyer, due to lighting effects, display brightness, manual measurement and other reasons, the color and size between the photo and the actual item may be slightly different. Sincerely hope you can understand! Thank you!:
The works are profound in connotation, elegant and generous, exquisite workmanship, and complete models. They are deeply loved :

הצעות דומות