• הנחה
  • משופץ
מגש הפשרה מהיר של בשר, לוח צלחות מזון להפשרה, כלי מטבח מהיר של הפשרה, הפשרה של אוכל קפוא מהר

מגש הפשרה מהיר של בשר, לוח צלחות מזון להפשרה, כלי מטבח מהיר של הפשרה, הפשרה של אוכל קפוא מהר

 
ILS 1.67

קיים
בחנות

【נוח לשימוש】 קל לשימוש, פשוט הכניסו את הבשר בלוח, אין מים או חשמל נחוצים, חיסכון בידידותי ואנרגיה אתם לא צריכים לדאוג לחלקים מסוימים בסטייק, עוף או קוצץ חזיר שלכם שנותרו קפוא בעוד אזורים אחרים הפשרים במלואם מכיוון שהמגש מסייע לכל חלקי המזון המפשרים באותו קצב. 【עשוי מאלומיניום】 מגש ההפשרה עשוי מחומר אלומיניום, שיש לו רכוש מצוין של פיזור חום ויכול להשיג מחלף חום במהירות גבוהה. שימוש במהירות הפשרה טבעית עם מאסטר הפשרה שלנו, תוכלו להכין ארוחה בריאה ובית ביתי בבית בבית. ג'יפי, שמירה על חומרים מזינים וויטמינים חיוניים. הפשרה מהירה】 דרך מהירה ובטוחה יותר להפשיר בשר מאשר הדרך הטבעית או על ידי מיקרוגל תנור. לוח ההפשרה של בשר הוא יעיל באנרגיה; ללא תקע או כבלים אתה יכול להפשיר בצורה מהירה, קלה וחסכונית. עם כיורי מים מרובים לניקוז, ניתן לנקז את המים מבלי להשפיע על טעם המזון. 【Ultrathin and Light】 עיצוב סופר דק וקל משקל, קל לאחסון ולקחת, אינו תופס מקום. כצלחת הפשרה עם מדיח כלים, אתה יכול פשוט לזרוק את הצלחת למדיח הכלים שלך כדי לחסוך את זמנך. לוח ההפשרה בעובי 3 מ"מ, לא מעוות, קל לניקוי, מתאים לשימוש במטבח ביתי. 【עיצוב פינת עגול】 מצויד בכריות הגנה מפני פינת מעוגלות כדי למנוע מגע עם שולחן העבודה, שמור על צלחת ההפשרה נקייה. מונע באופן יעיל פגיעה בשוגג בגוף בתהליך השימוש. קל לנקות, התהליך המיוחד הופך את צלחת ההפשרה לקלה לניקוי , שמן שאינו מקל. 【נוח לשימוש】 קל לשימוש, פשוט הכניסו את הבשר בלוח, אין מים או חשמל נחוצים, חיסכון בידידותי ואנרגיה. אתם לא צריכים לדאוג לחלקים מסוימים בסטייק, עוף או קוצץ חזיר שלכם שנותרו קפוא בעוד אזורים אחרים הפשרים במלואם מכיוון שהמגש מסייע לכל חלקי המזון המפשרים באותו קצב. 【עשוי מאלומיניום】 מגש ההפשרה עשוי מחומר אלומיניום, שיש לו רכוש מצוין של פיזור חום ויכול להשיג מחלף חום במהירות גבוהה. שימוש במהירות הפשרה טבעית עם מאסטר הפשרה שלנו, תוכלו להכין ארוחה בריאה ובית ביתי בבית בבית. ג'יפי, שמירה על חומרים מזינים וויטמינים חיוניים. הפשרה מהירה】 דרך מהירה ובטוחה יותר להפשיר בשר מאשר הדרך הטבעית או על ידי מיקרוגל תנור. לוח ההפשרה של בשר הוא יעיל באנרגיה; ללא תקע או כבלים אתה יכול להפשיר בצורה מהירה, קלה וחסכונית.


המאפיינים האחרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Thawing Plate
Material:
Aluminum
Weight:
Approx. 707g / 24.9oz
Product Size:
Approx. 35.5x20.5x0.3cm / 14.0x8.1x0.1in
Instructions:
Thawing:
Just put the freezing food on the thawing plate, wait for 10-20 minutes, it will defrost naturally without heating.The thawing speed depends on the thickness and contact area of the food and the thawing plate.
Package List:
1 x Thawing Plate4 x Corner Pad1 x Manual
Note:
1.Please allow 0‑1 inch error due to manual measurement. Thanks for your understanding.2.Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.3.Rinse quickly with warm water before thawing, the effect will be better. When the thawing plate is used continuously, it can also be rinsed with warm water. When it returns to normal temperature, the thawing time can be shortened.

הצעות דומות