• הנחה
  • משופץ
קלאסי מיני רטרו משחק קונסולת עם מובנה 620 וידאו משחקי 2 קלאסי אלחוטי בקרים, פלט משחק מערכת לילדים ומבוגרים

קלאסי מיני רטרו משחק קונסולת עם מובנה 620 וידאו משחקי 2 קלאסי אלחוטי בקרים, פלט משחק מערכת לילדים ומבוגרים

 
ILS 0.67

קיים
בחנות

1 מערכת משחקים קלאסית רטרו : קונסולת המשחקים הקלאסית של מינירטרו היא קונסולת משחקי וידאו פופולרית מאוד בשנות ה-1980.היא אספה 620 משחקים קלאסיים שיחזירו אותך מיד לילדותך. אין צורך להוסיף משחקים ולהכניס כרטיסים מראש.משחקים כוללים סוגים רבים, כגון פעולות, פאזלים,ספורט, לחימה, ו racing.It כולל את כל מה שאתה צריך כדי לקבל חווית משחק וידאו קלאסית מושלמת בבית.אולי אתה לא רגיל לזה, אבל זה עדיין מרגש ומאתגר. אלחוטי ידית, תקע ולשחק : 2.4 גרם אלחוטי טכנולוגיה,אין כבל,יותר, אוטומטי חיבור,הנאה בלתי מוגבלת של את משחק.זה מיני קלאסי קונסולת הוא באב פלט, פשוט לחבר ולשחק. זה לא צריך להכניס כרטיס או להוריד game.It הוא קל לתפעול ולהתחיל לשחק.לחץ על קטע + התחל למשך שתי שניות בו זמנית כדי לצאת ממשחק הרטרו. הפעילויות המשפחתיות הטובות ביותר לילדים : קונסולת המשחקים הקלאסית מיני רטרו מעניקה לילדיכם את האפשרות לחוות את הצמיחה והאושר שלכם, ומקדמת תקשורת ורגשות עם ילדים. תן לילדים ליהנות מאותו אושר וכיף בילדות כמוך! משחקי רטרו יכולים גם לתרגל חשיבה לוגית של ילדים ולתתאותם אמון בהצלחת המשחק. חשוב אמצעי זהירות : זה הואשלישי-צד מוצר עם נמוך-כוח 2.4 גרם אלחוטי חיבור! זה ידית דורש 2 * סוללות (לא כלול). הנח את הסוללות החדשות בבקר האלחוטי.אנא ודא הטלוויזיה שלך יש יציאת אב לפני הרכישה.יש כמה משחקים חוזרים על קונסולת מיני זה.זוהי קונסולת משחקים של 8 סיביות עם פקדים פשוטים, ואיכות התמונה לא תהיה חדה כמו המשחקים של היום.שלנו מבטיח : זה משחק קונסולת לא יכול לחסוך התקדמות.חלק מהמשחקים נמצאים ביפן.אנו מספקים 30 ימים ללא סיבה למוצרים פגומים.אם אתה לא מרוצה עם הקונסולה שלך, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו כדי ליידע אותנו על בעיה זו, ואנחנו נשיב בתוך 24 שעות.


המאפיינים האחרים

1.Color - Grey 2.Material - Plastic and metal 3.Joystick - A Pair 4.Output - AV 5.Applicable platform- TV 6.Plug - Original US plug 7.Game Console Size -5.12*3.94*1.77 inch Package Includes:
1 * Retro Game Console 2 * Game Handle (Not Including Batteries) 1 * AV Cable 1 * Manual & Game List 1 * US electric power plug Important Notice

הצעות דומות