• הנחה
  • משופץ
ממשק מולטימדיה ממיר, עבור כבל ממשק מולטימדיה כבל, תמיכה וידאו קלט פלט מצב,תקע ולשחק

ממשק מולטימדיה ממיר, עבור כבל ממשק מולטימדיה כבל, תמיכה וידאו קלט פלט מצב,תקע ולשחק

 
ILS 3.33

קיים
בחנות

[למתאם קונסולת אקס בוקס] ייעודי למתאם ממשק מולטימדיה של אקס בוקס התומך בכל המקור לרזולוציות הפלט של אקס בוקס (480אני, 480פ, 720פ ו-1080אני) [עיצוב טוב] עבור צג איכות כבל רכיב אקס בוקס עם פלט ממשק מולטימדיה. המקורי הטוב ביותר עבור כבל אקס בוקס, עבור כבל קישור אקס בוקס. עיבוד אותות מתקדם עבור צבע ורזולוציה גבוהה!. [תקע ולשחק] קל לשימוש, תקע ולשחק מקורי עבור אקסבוקס וידאו כבל כדי מולטימדיה ממשק ממיר, עמיד מקורי עבור אקסבוקס מולטימדיה ממשק ממיר. כבל ממשק מולטימדיה עבור אקס בוקס ממיר את אות הרכיב האנלוגי של הקונסולה לממשק מולטימדיה דיגיטלי טהור ללא אובדן שידור. אין מתאמי חשמל, אין כבלי טעינה מבולגנים, רק כבל ממשק מולטימדיה. הוא תומך וידאו קלט ופלט מצבים. הסר את הקודם עבור כבל אקס בוקס וחבר את מתאם ממשק המולטימדיה. חבר קצה אחד של כבל ממשק המולטימדיה של ה. לממיר ממשק המולטימדיה של ה. ואת הקצה השני לשקע התואם של ממשק המולטימדיה החינמי של ה. הפעל את 'עבור אקס-בוקס' ו 'טלוויזיה', וודא שקלט האב-וי של הטלוויזיה שלך עובר לקלט הנכון של ממשק המולטימדיה המחובר ל 'אקס-בוקס'. ודא שאתה יכול לראות את המסך עבור אקס בוקס בטלוויזיה שלך, נורית מתאם ממשק המולטימדיה אמורה להיות ירוקה. מתאם ממשק מולטימדיה הוא "תקע ולשחק" והוא קל מאוד לשימוש. מפרט : סוג פריט : עבור מולטימדיה ממשק ממיר חומר : אלומיניום סגסוגת ממיר גודל : כ.6 אינץ ' אורך קו : בערך.8 רגל הספק : 2 וואט מבוא : רוב הטלוויזיה המודרנית מתחברת באמצעות ממשק מולטימדיה של ה.


המאפיינים האחרים

Item Type:
For XBOX HD Multimedia Interface Converter 
Material:
Aluminum Alloy
Converter Size:
Approx. 6x4x1.5cm / 2.4x1.6x0.6in 
Line Length:
Approx. 24cm / 0.8ft
Power:
2W
Introduction:
Most modern TV connects via HD Multimedia Interface and lack some of the older inputs used by retro game consoles. With for Bitfunx HD Multimedia Interface Adapter Cable, you can bring your old for XBOX back to life on an updated TV with an easy plug and play solution and relive those classic games!:
Advantage:
1. Support Video Input Mode:
All for XBOX Display Modes. 480p, 720p, 1080i.
2. Support Video Output Mode:
Output pure digital HD Multimedia Interface video.
Please Note:
HD Multimedia Interface adapter will not amplify or adjust the image. If you're looking for more control over your images, consider using OSSC (Open Source Scan Converter)
Package List:
1 x Converter:
1 x HD Multimedia Interface Cable:
1 x Manual:
Note:
Please allow some errors due to manual measurement.:

הצעות דומות