• הנחה
  • משופץ
מוזירי קינוקו אוס ר10 מקרה מגן עור מפוצל-תואם עבור קנון אוס ר10 מצלמה ללא מראה-חצי מקרה תחתון עם עיצוב אחיזה-שחור

מוזירי קינוקו אוס ר10 מקרה מגן עור מפוצל-תואם עבור קנון אוס ר10 מצלמה ללא מראה-חצי מקרה תחתון עם עיצוב אחיזה-שחור

 
ILS 2.33

קיים
בחנות

חומר : מארז זה של אוס אר 10 עשוי מעור מפוצל איכותי, שהוא משקל קל יותר, עמיד למים, הגנת הסביבה, ריח קל, טיפול קל; אם ניקח את המצלמה של קנון אוס אר 10 כדגם מארז, וודא שהיא מתאימה היטב למצלמה *פונקציה : תן הגנה למצלמה נטולת ראי של קנון אוס ר10 שלך במיוחד בתחתית המצלמה, הוסף אחיזה למצלמה בו זמנית, הפוך אותה לנוחה לך לשימוש. *תכונה : גישה לשינוי סוללה וכרטיס זיכרון (דש מיוחד בבסיס של חצי מקרה). גישה ליציאת נתונים ואביזרים אחרים זמינה.עם המקרה, לא משפיע לשימוש רגיל. תוכן חבילה : מארז תחתון 1 על חצי למצלמה של קנון אוס ר10 (שימו לב שהמצלמה אינה כלולה.) צבעים אופציונליים : שחור, חום, קפה. *סגנון : בציר סגנון לא מעודכן, עמיד חומר וקל משקל מאפיין להפוך אותו שותף טוב של צילום לוקח מאהב וצלם. מוזירי קינוקו אוס ר10 חצי מארז עבור קנון אוס ר10 מצלמה ללא מראה מפרט : זה אוס ר10 חצי מארז עשוי עור מפוצל חומר, עור מפוצל יש את היתרונות של משקל קל יותר, עמיד למים, הגנת הסביבה, ריח קל, טיפול קל, מחיר נמוך, ועוד דפוסים ניתן ללחוץ על פני השטח;שכבה רכה פנימית מגנה על המצלמה מפני שריטות וחבטותעם פתיחת תחתית להחלפת סוללה, כרטיס זיכרון וחבר את כבל הנתונים באופן ישירתואם עבור קנון אוס ר10 מצלמה ללא מראה, לא עבור דגמים אחריםתוכן חבילה : עור תחתון מקרה * 1 הוראות התקנה : להתקין את בסיס של מקרה ראשון. טיפים להתקנת בסיס כדלקמן : ① את מצלמה צריך להיות מותקן על בסיס ולראות שבו יש פער; ② להוציא את המצלמה ולהזיז את עור כיסוי (יש פער) עם היד שלך; ③ ואז להתקין את מצלמה ולהתאים את פער שוב ושוב עד זה מתאים בצורה מושלמתלהיות מוכן עבור תמונה הזדמנויות עם שלנו מגן עור מצלמה מקרה.


המאפיינים האחרים

This EOS R10 Half Case is made of PU Leather Material, PU leather has the advantages of lighter weight, waterproof, environmental protection, light smell, easy care, low price, and more patterns can be pressed on the surface;:
Internal soft layer protects camera from scratches and bumps:
With opening bottom for changing battery, SD card and connect the data cable directly:
Compatible for Canon EOS R10 Mirrorless Camera, not for other models:
Package Content:
PU leather bottom case ×1
Installation instruction:
Install the base of the case first. Tips for installing the base as following:
① The camera should be installed on the base and see where there is a gap;:
② Take out the camera and move the leather cover (there is a gap) with your hand;:
③ Then install the camera and adjust the gap repeatedly until it fits perfectly:
Be prepared for photo opportunities with our Protective Leather Camera Case. Its lightweight design features a Half Bottom that allows you to take pictures while the camera is still inside the case.:
Important Tips:
If you have any question about the item, please tell us, we're happy to help you.:
MUZIRI KINOKOO concentrates on providing nice commodity for you,the satisfaction you get is what we have been pursuing for all the time.:

הצעות דומות