• הנחה
  • משופץ
לילדים צעצועים יום הולדת לילדים בנות בנות בנות 3-10, מצלמת ילדים 1080p 2.4 אינץ 'HD מצלמות דיגיטליות

לילדים צעצועים יום הולדת לילדים בנות בנות בנות 3-10, מצלמת ילדים 1080p 2.4 אינץ 'HD מצלמות דיגיטליות

 
ILS 46.10

קיים
בחנות

[שיהיה לך זמן טוב] מצלמות דיגיטליות לילדים מגיעות עם אפקטים של צילום מהנים, מסגרות ומסננים המאפשרים לילדיכם לחוות את הטבע מהסמארטפונים שלהם תן לילדים שלך לרשום את הרגעים המאושרים שלהם. [פונקציה מרובה] עם יותר פונקציות, צילום, הקלטת וידיאו, הפעלה וכן הלאה. במצבי צילום ווידאו יש בחירת סצינות חמודה, ילדים יכולים לבחור את הסצינה האהובה עליהם לפני הצילומים. [חומר פרימיום וגודל קומפקטי] מצלמת הווידיאו של ילדים דיגיטליים עשויה מחומרים ידידותיים לסביבה בדרגה גבוהה, עיצוב לא רעיל ויפה, עמיד, יכול לעמוד במפלים. זה חמוד מאוד, קטן וקל, מתאים לידיים קטנות. [חיי סוללה ארוכים ומתנות נהדרות] מצלמת ילדים דיגיטלית יש סוללת ליתיום נטענת 610m Ah. יכול לקחת 3 עד 4 שעות. אז הילדים שלך לא צריכים לדאוג לסוללה נמוכה. קל לשאת ולפעול, מה שהופך מתנה נהדרת לילדים. [מתאים לטיולים ועיצוב שרוך] המצלמה היא בן לוויה טוב לחיי היומיום של הילדים או לנסיעות בחג. זהו גודל מיני והחבילה כוללת שרוך לילדים לתלות את המצלמה סביב צווארם. [שיהיה לך זמן טוב] מצלמות דיגיטליות לילדים מגיעות עם אפקטים של צילום מהנים, מסגרות ומסננים המאפשרים לילדיכם לחוות את הטבע מהסמארטפונים שלהם. תן לילדים שלך לרשום את הרגעים המאושרים שלהם. [פונקציה מרובה] עם יותר פונקציות, צילום, הקלטת וידיאו, הפעלה וכן הלאה. במצבי צילום ווידאו יש בחירת סצינות חמודה, ילדים יכולים לבחור את הסצינה האהובה עליהם לפני הצילומים. [חומר פרימיום וגודל קומפקטי] מצלמת הווידיאו של ילדים דיגיטליים עשויה מחומרים ידידותיים לסביבה בדרגה גבוהה, עיצוב לא רעיל ויפה, עמיד, יכול לעמוד במפלים. זה חמוד מאוד, קטן וקל, מתאים לידיים קטנות. [חיי סוללה ארוכים ומתנות נהדרות] מצלמת ילדים דיגיטלית יש סוללת ליתיום נטענת 610m Ah. יכול לקחת 3 עד 4 שעות. אז הילדים שלך לא צריכים לדאוג לסוללה נמוכה. קל לשאת ולפעול, מה שהופך מתנה נהדרת לילדים. [מתאים לטיולים ועיצוב שרוך] המצלמה היא בן לוויה טוב לחיי היומיום של הילדים או לנסיעות בחג. זהו גודל מיני והחבילה כוללת שרוך לילדים לתלות את המצלמה סביב צווארם.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Kids Camera
Material:
ABS
Color:
Pink
Model:
A2
Battery Type:
Built in 610mah Lithium Ion Battery (included)
Working Hours:
1500 Photos Continuous
Main Control Program:
for Jerry 5213B
Display:
2.4 Inch 320 x 240
Front and Rear Lens:
1054-720p
Photo Resolution:
Support Up to 5184 x 3456
Video Resolution:
Support Up to 1920 x 1080
Photo Modes:
Big Head Stickers, Continuous Shooting, Lane Photography, Color, Zoom, Video Camera Scene
Take a Photo:
Maximum 2300 Sheets, 1GB Can Take About 400 Photos
Video Time:
About 1.5-2.5 Hours, 1GB Memory Record 5 Minutes Video
USB Interface:
Micro USB
Reserved Setting:
Restore Factory Setting Switch Charging Indicator Format
Languages:
Chinese, English, German, Japanese, French, Korean, Russian, Italian, Dutch, Portuguese, Spanish, Slovak, Czech, Danish, Polish, Turkish, Hungarian, Roman
Image:
2M 3M 5M 8M 10M 12M 14M 16M 18M
Lens Handover:
Support Before and After
Scope of Application:
Suitable for 3 to 10 Years Old Girl Gift
Package List:
1 x Kids Camera:
1 x Data Cable :
1 x Hanging Rope:
Note:
1. Children's cameras need to insert Memory Card to take photos and photography, this product is not equipped with Memory Card, you need to prepare Memory Card!:
2. Manual measurement, please allow some error. :

הצעות דומות