• הנחה
  • משופץ
ליזאלקי מיקרוסקופים סט עם טלפון נייד מחזיק לילדים סטודנטים מבוגרים חזק ביולוגי מיקרוסקופים עבור

ליזאלקי מיקרוסקופים סט עם טלפון נייד מחזיק לילדים סטודנטים מבוגרים חזק ביולוגי מיקרוסקופים עבור

 
ILS 94.60

קיים
בחנות

חומר באיכות גבוהה, עמיד וחזק, עם מקור אור לד, קל לתפעול והדמיה ברורהמוכן לשימוש ישר מהקופסה. ערכת התחלה נהדרת. מתאים למיקרוסקופ צריך סוללות 2 א. כדי לעזור לילדים להתבונן בחפצים בזווית הטובה ביותר, להתבונן באבק, חול, מטבעות, עלי כותרת, חרקים, צמחים וכו'. כלי שימושי לשפר את הניתוח המדעי של הילדים ואת כישורי ההיגיון הלוגי, לעודד אותם לחקור את העולם, ולהרחיב את הידע הביולוגי דרך עיניהם. בשימוש נרחב בשימוש נרחב בחינוך ילדים, בוטניקה ודגימות מקרוסקופיות, תלמידים יסודיים או פרויקטים בבית הספר.כלים מלאים, אתה יכול להפעיל אותו בעצמך, מתאים לחובבי מדע. מתן אינסופי שעות של כיף,ערכה זו הוא המתנה המושלמת עבור בנים ובנות בכל הגילים. זה הכלי המושלם עבור מדען ניצני שלך. מפרט : סוג פריט : ילדי מיקרוסקופ סטמטרה : מתנות, וכו'.חומר : אבסייז : כ.8 באיך להשתמש : 1. סובב את גלגל המיקוד כדי למצוא את אורך המוקד המתאים2. כוונן את העדשה האובייקטיבית המתאימה, הנח את מגלשת הזכוכית, הסר את כיסוי המגן של העינית, הפעל את מקור האור וצפה : הברג את הבורג, תקן את מחזיק הטלפון הנייד לעינית, תקן את הטלפון הנייד למחזיק, תקן אותו במצב מתאים, כוונן את הטלפון הנייד ותקן אותו (פעולה זו היא להשתמש במצלמת הטלפון הנייד כדי לצפות ברשומה)רשימת חבילה : 1 פינצטה 1 מחזיק טלפון נייד 2 בקבוק אוסף 1 תיבת מדגם 1 מיקרוסקופ 1 סיבי מדגם 4 שקופיות ריקהערה : מדידה ידנית, לעיון רק.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Children Microscope SetPurpose
Material:
ABS
Size:
Approx. 22 x 7.7 x 12.2cm / 8.7 x 3 x 4.8inHow to Use
1. Turn the focusing handwheel to find the appropriate focal length:
2. Adjust the appropriate objective lens, place the glass slide, remove the protective cover of the eyepiece, turn on the light source, and observe:
Note:
Unscrew the screw, fix the mobile phone holder to the eyepiece, fix the mobile phone to the holder, fix it in a suitable position, adjust the mobile phone and fix it (this operation is to use the mobile phone camera to observe the record)
Package List:
1 x Tweezers1 x Mobile Phone Holder2 x Collection Bottle1 x Sample Box1 x Microscope 1 x Sample Fiber4 x Blank Slide
Note:
Manual measurement, for reference only.

הצעות דומות