• הנחה
  • משופץ
מיקרוסקופ דיגיטלי, WiFi אלחוטי 1600X סופר HD כף יד מיקרוסקופים אלקטרוניים לגלאי אלקטרוני לקרקפת זקיק שיער

מיקרוסקופ דיגיטלי, WiFi אלחוטי 1600X סופר HD כף יד מיקרוסקופים אלקטרוניים לגלאי אלקטרוני לקרקפת זקיק שיער

 
ILS 1.00

קיים
בחנות

Wi Fi אלחוטי : זה קל לשימוש ויכול להיות מחובר למחשב נייד זהו מיקרוסקופ דיגיטלי אלחוטי המיועד למכשירי אנדרואיד או i OS, אתה רק צריך להפעיל את ה- Wi Fi של המכשיר כדי להתחבר לנקודה החמה של ה- Wi Fi של המיקרוסקופ. 8 נורות LED : 8 נוריות LED עם בהירות מתכווננת, כך שלמוצר יש זיהוי הגדלה של 1600 X, הדמיה ברורה ורבייה צבעונית טובה. מציע גם פירוט מצוין ובהירות אופטימלית. גלאי אלקטרוני : גלאי אבחון עור זה יכול לנתח ישירות את מצב הבריאות והנזק של השיער. על פי תוצאות הבדיקה, אנו יכולים לספק לך פעולה מתחשבת ומוצרים תואמים. נייד : גלאי הקרקפת קל וקל לנשיאה. המוצר קל להפעלה ויכול לשמש גם כמיקרוסקופ נייד לקחת איתך כשאתה נוסע. ניתן להשתמש כדי לבחון את עור הקרקפת כדי להפוך את זקיקי השיער לגלויים. מגוון רחב של יישום : גלאי הפרווה הוא מכשיר לגילוי שיער, המתאים לסלוני יופי, שרשראות יופי, כוסות שיער וכו '. עזרו לסוכנויות אלה להבין את מצב קרקפות, השיער והזקיקים של לקוחותיהם. מפרט : סוג פריט : גלאי מיקרוסקופ דיגיטלי להגדלת עור שיער : 1600 X צילום / וידאו : תמיכה במקורות אור עזר : אור LED לבן רזולוציה סטטית : 1600x1200 (אינטרפולציה 2 מיליון) רזולוציית תמונה : 1600x1200 (2 מיליון אינטרפולציה) מערכת תמיכה : עבור אנדרואיד 4.0 או מעל, עבור i OS 8.0 ומעלה סוללה : ליתיום יון (כלול) קיבולת סוללה : 1400 ש"ח זמן טעינה : 5 שעות זמן עבודה : 2.5 שעות רשימת חבילות : 1 x גלאי לעור שיער 1 x מטען USB הערה : אזהרות בטיחות ואמצעי זהירות : 1 אל תפרק את המוצר כדי להימנע מפיץ אלקטרוסטטי של השבב המדויק.


המאפיינים האחרים

Item Type:
 Digital Microscope Detector for Hair Skin
Magnification:
1600X
Photo / Video:
Support
Auxiliary Light Sources:
White LED Light 
Static Resolution:
1600x1200 (interpolated 2 million)
Image Resolution:
1600x1200 (interpolated 2 million)
Support System:
for Android 4.0 or Above, for IOS 8.0 or Above
Battery:
Lithium Ion (included)
Battery Capacity:
1400 mAh
Charging Time:
5 hours
Working Time:
2.5 hours
Package List:
1 x Detector for Hair Skin1 x USB Charger:
Note:
Safety Warnings and Precautions:
1. Do not disassemble the product to avoid electrostatic breakdown of the accurate chip.:
2. Do not use organic solvents such as alcohol to clean the product.:
3. Do not touch the lens with your fingers as this may cause scratches and dirt on the surface.:
4. Avoid high temperatures and high humidity when using outdoors to prevent short circuiting of the electronics. This product is not waterproof, so please avoid rain and water ingress.:
5. If foreign objects or water or liquid accidentally enter the product, please unplug the USB cable and send it to the service centre for repair.:
7. The measurement accuracy of the device is for reference only, and any dispute caused by the measurement error is not related to the product.:

הצעות דומות