• הנחה
  • משופץ
Sjfyrg כרית טריז קריאה גדולה, מיטת ספה משולשת מיטת טריז 'משענת גב מיקום תמיכה בכרית קריאת כרית משרד כרית המותני

Sjfyrg כרית טריז קריאה גדולה, מיטת ספה משולשת מיטת טריז 'משענת גב מיקום תמיכה בכרית קריאת כרית משרד כרית המותני

 
ILS 0.67

קיים
בחנות

עיצוב הכפתורים יכול להפוך את כל הכרית למלאה יותר ותלת מימדית יותר כפתורים מחוברים לא רק יוצרים צורת כרית דינאמית יותר, אלא גם הופכים את הכיסוי לניתוק וניתן לכביסה. עיצוב שקיות האחסון יכול לתת לך נוחות רבה יותר כשאתה צופה בטלוויזיה או משחק בטלפון הנייד שלך. היפטר מכריות נוספות או מונע מהן להחליק למטה בין המזרן למסגרת המיטה. תמכו בצוואר ובגב עם כרית טריז הקריאה החלופית. נועד לספק לך את עמדת הקריאה הזקופה הנכונה. עיצוב הכפתורים יכול להפוך את כל הכרית למלאה יותר ותלת מימדית יותר. כפתורים מחוברים לא רק יוצרים צורת כרית דינאמית יותר, אלא גם הופכים את הכיסוי לניתוק וניתן לכביסה. עיצוב שקיות האחסון יכול לתת לך נוחות רבה יותר כשאתה צופה בטלוויזיה או משחק בטלפון הנייד שלך. היפטר מכריות נוספות או מונע מהן להחליק למטה בין המזרן למסגרת המיטה. תמכו בצוואר ובגב עם כרית טריז הקריאה החלופית. נועד לספק לך את עמדת הקריאה הזקופה הנכונה. כרית טריז קריאה גדולה, מיטת ספה מיטת טריז 'מיטת טריג' משענת גב מיקום תמיכה בכרית קריאת כרית משרד פדארה אתה עדיין מודאג מבריאות המותניים? הכריות שלנו יכולות להגן עליך מפני לחץ, להגן על עמוד השדרה המותני שלך ולספק לך חווית הגעה נוחה. מתנה חמה לאהובים ולבני המשפחה רחיצה ~ עיצוב הכפתורים יכול להפוך את כל הכרית למלאה יותר ותלת מימדית יותר ~ עיצוב שקית האחסון יכול לתת לך נוחות רבה יותר כשאתה צופה בטלוויזיה או משחק בטלפון הנייד שלך ~ להיפטר מכריות נוספות או למנוע מהם להחליק למטה בין מסגרת מזרן ומיטה ~ תומכים בצווארך ובגב עם כרית טריז הקריאה החלופית.


המאפיינים האחרים

Name:
Corn kernel triangle cushion
Commodity fabric:
Corduroy
Commodity grade:
Qualified product
Package Include:
1× Cushion (with headrest)
Description:
1. Do not bleach. Tumble dry with gentle cycle and no heat:
2.Due to the influence of computer monitor, shooting environment and other factors, product pictures and actual objects may cause some color difference:
3.Due to hand cut and hand sewing, please allow 1-2 cm size deviation:
4. If you have any questions about the product, please contact us, due to the international time difference, we will reply you within 24 hours, thank you for your understanding :

הצעות דומות