• הנחה
  • משופץ
יד קנבוס חבל בנוטינג בטיחות בנוטינג מדרגות לילדים מחיצת קיר מגן רשתות חיצוני טיפוס ערסל מרפסת חבל רשתות

יד קנבוס חבל בנוטינג בטיחות בנוטינג מדרגות לילדים מחיצת קיר מגן רשתות חיצוני טיפוס ערסל מרפסת חבל רשתות

 
ILS 52.99

קיים
בחנות

*מאפיינים של קישוט נטו : רך חומר, אור רשת, רב-שכבה עיוות וערב, מדויק חיווט, הביצוע; גבוהה טמפרטורת קרם הגנה, עמיד למים; קווים ברורים, אנטי להחליק סיבולת ואנטי ללבוש רשת הגנה רב שימושית : מרפסת משפחתית ומדרגות מרפסת מעקה בטיחות מעקה מדרגות טיפוס נגד חתולים, נפילה אנטי גבוהה והגנה אינטנסיבית אחרת; קיר ,בית, מלון מסיבות נושא, בית הארחה, בית קפה, חנות ספרים, מסעדה, קישוט,תלייה וכו'. חומר רשת מגן : רשת חבל קנבוס מאמצת אריגה ללא קשרים ללא קשרים. טיפ בטיחות : בדוק באופן קבוע ברשת הבטיחות אם יש סכנות בטיחותיות הנגרמות על ידי גורמים חיצוניים או אנושיים שונים כדי להגן על הבטיחות. * חבל נטו אנטי-סתיו נטו מאפיינים : את חבל נטו הוא מתאים עבור מרפסות, מדרגות, חיות מחמד, ילדים, אולמות ספורט, מגרשי משחקים, גנים, בתי ספר או ספורט מועדונים. זה יכול למנוע חפצים מליפול, להבטיח את בטיחות של חיות מחמד, ילדים, וכו'. * גודל רשת ביטחון : לרשת המגן קוטר של 8 מ" מ (0.31 אינץ') וגודל רשת של 12 ס"מ (4. אם הצבע והגודל שאתה צריך הם לא כאן, אנא פנה אלינו באמצעות דואר אלקטרוני. ברוכים הבאים לחנות שלנו, אנו מבטיחים את האיכות של המוצר.אני, אנא ליהנות הקניות שלך.תינוקות אוהבים לשחק. הם תמיד אוהבים לנסות דברים חדשים. לפעמים הם לא שמים לב לדברים מסוכנים, והורים לא תמיד יכולים לטפל בתינוקות. עם זאת, אם יש לך רשת הגנה זו, אתה יכול להתמודד עם העסק שלך בביטחון מבלי לדאוג לבטיחות התינוק שלך. מכיוון שגדר זו יכולה לעזור לך להגן על בטיחות תינוקך.משתמש : משפחה מרפסת, מדרגות, מרפסת אנטי-סתיו נטו, מיטת ילדים, משחקים לילדים בטיחות נטו, חיצוני גדר, בניית אתר בטיחות נטו, משאית נטו, מיכל הגנת נטותבטיחות טיפ : באופן קבוע לבדוק את בטיחות נטו עבור מפגעי בטיחות שנגרם על ידי שונים חיצוני או אדם גורמים כדי להגן על בטיחות.


המאפיינים האחרים

◆ Product Name:
hemp rope net
◆ size of the safety net:
multi-size option (can be customized)
◆ Material Safety Net:
natural jute
◆ Security String:
thickness about 8MM(0.31)
◆ spacing safety net:
12CM(4.72)
◆ net applicable scene woven hand inside outside, can be used anywhere:
◆ protection against sun Tents:
nets, volley-ball golf basketball football fencing, crawling nets, nylon insulation nets, safety nets, cats networks, etc. net and protective fence stairs.
Topics Decoration:
Large customized military decoration for. B. collection of movies, theme park, bar, hotel, visit the earth, bedroom, etc.
If you want to order other specifications for a network fall prevention for children stairs, please contact us by email and look forward to your response.:
Warm Reminder::
1.Manual measurement of the size of the woven mesh, there will be 2-3CM error, please understand, thank you.:
2.Due to the different understanding of spotlights and different people's colors, cat nets may have some color difference, but within a reasonable range. :

הצעות דומות