• הנחה
  • משופץ
פינגווינים חמודים צבעוניים מדבקות קיר, מדבקות קיר מגולפות ללא קצוות, הלו ציטוטי קיר מדבקה לחדר ילדים

פינגווינים חמודים צבעוניים מדבקות קיר, מדבקות קיר מגולפות ללא קצוות, הלו ציטוטי קיר מדבקה לחדר ילדים

 
ILS 21.49

קיים
בחנות

פינגווין קיר מדבקה - שחור משחק פינגווין קיר מדבקת עיצוב כדי לקשט חדר כדי למלא את הבית שלך עם דמיון, תמימות וכיף ליהנות עשה זאת בעצמך-אתה תקבל 1 גיליון מדבקת 1 העברת סרט,מדבקת על 35.8 אינץ / 90 סנטימטר 30 סנטימטר. אתה יכול להשתמש בדמיון שלך כדי לקשט אותם כרצונך. עמיד ואמין : זה קיר מדבקת מיושם עם העברת סרט, ללא לבן קצוות של מסורתי דביק קיר מדבקות, ביצוע זה יותר טבעי מתאים לקיר שלך. לפני הדבקת מדבקות הקיר למטבח, כדאי לנקות את משטח הקיר ולשמור עליו יבש, מה שיכול להאריך את תקופת השימוש של המוצר. נרחב יישומים-אתה יכול להדביק אותם על כל משטח חלק ונקי, כגון קירות, דלתות, זכוכית, חלונות, ארונות ועוד. את שחור צבע שיק עיצוב מאיר שלך מטבח. כיוון לשימוש-לקלף את העברת סרט ולהחיל על דפוס. לחץ מספר פעמים כדי להבטיח את דפוס הוא דבק העברת סרט. מקום את העברת סרט עם את דפוס דבק במקום ולתקוע אותו ישירות. וודא שהתבנית נדבקת לקיר על ידי לחיצה על החלק המעוצב בתדירות גבוהה יותר ואז קלף לאט את סרט ההעברה. מוצר תיאור : קיר מדבקות, קליפת מקל קיר מדבקות, בית קיר קישוטים מפרט : מותג : פליגרייט אנחנו חנות המתמחה במתן מוצרים שונים של בית קישוטים ואבזרים. אנו מספקים גם כל מיני מוצרים ומתנות בהתאמה אישית למחצה, ברוכים הבאים לסינסולט צוות השירות של קוסומר שלנו ומוזמנים לבקר בעמוד הראשון של החנות שלנו. מטרתנו היא לספק מוצרים ייחודיים, שופעים וחסכוניים ביותר עבור לקוחותינו. אם יש לך תשוקה ויצירתיות רבה לכל החיים, נהיה השותף המהימן שלך.


המאפיינים האחרים

Brand:
PLIGREAT
We are a store specializing in providing various products of home decorations and accessories. We also provide all kinds of semi-custom products and gifts, welcome to cinsult our cusomer service staff and welcome to visit the front page of our store.:
Our aim is to provide most unique, abundant and cost-effective products for our customers.:
If you have great passion and creativity for life, we will be your trusted partner.:
Brand:
PLIGREAT
Material:
Vinyl
Color:
As Shown
Size:
As Shown
Notes:
1. Please feel free to contact us if there is any qaulity problem or any other questions.:
2. Due to the lighting effects, the monitor's brightness and the contrast settings, there could be some slight differences in the color tone of the pictures and the actual item.:
3. The item in the picture may look larger than the actual. Please pay attention to the size map.:

הצעות דומות