• הנחה
  • משופץ
קידוח כלי, תרגיל משטח פנאומטי תרגיל עבור קידוח ברזל צלחות ולוחות עץ

קידוח כלי, תרגיל משטח פנאומטי תרגיל עבור קידוח ברזל צלחות ולוחות עץ

 
ILS 36.09

קיים
בחנות

בלחיצת כפתור קדימה לאחור מתג תמיכה פיתול התאמה, מה שהופך את פעולה יותר נוח משטח חלק, לא קל לחלודה, אחיזה נוחה, עם עיצוב פליטה, לא קל להעלות אבק. מהירות מסתובבת היא כ 1800 סל ד, כוח חזק, ומתאים לקידוח לוחות ברזל ולוחות עץ. פנאומטי תרגיל, באמצעות אלומיניום סגסוגת מעטפת, חסון ועמיד, ללבוש עמיד. הראש מצויד בהילוכים, מהירות סיבוב אחידה, מה שמגדיל למעשה את הפיתול וחוזק רב. בלחיצת כפתור קדימה לאחור מתג תמיכה פיתול התאמה, מה שהופך את פעולה יותר נוח. הראש מצויד בהילוכים, מהירות סיבוב אחידה, מה שמגדיל למעשה את הפיתול וחוזק רב. פנאומטי תרגיל, באמצעות אלומיניום סגסוגת מעטפת, חסון ועמיד, ללבוש עמיד. משטח, לא קל לחלודה, אחיזה נוחה, עם פליטה עיצוב, לא קל להעלות אבק. מהירות מסתובבת היא כ 1800 סל ד, כוח חזק, ומתאים לקידוח לוחות ברזל ולוחות עץ.מפרט : סוג פריט : פנאומטי לקדוח חומר : אלומיניום סגסוגתמשקל : כ.9 גודל אוזצ 'וק : 3/8 אינץ' קוטר קידוח מקסימלי : בערך.4 מהירות סיבוב : 1800 סל ד לחץ עבודה : 0.63 מגעים : קידוח של צלחת ברזל, לוח עץ, וכו'.יישום : עיצוב הבית, וכו'. השתמש בלחץ כדי להבטיח שלחץ המד יהיה 0.63 מגה פיקסל (בכניסה של הידית). אל תפעיל את הכלי בסרק במשך זמן רב בלחץ גבוה כדי למנוע בלאי מיותר של החלקים ולהפחית את חיי השירות. מקדחה פנאומטית עם קידוח קדימה ואחורה, כוונן את מיקום המתג, ר מייצג קידוח קדימה, ו מייצג קידוח הפוך. רשימת חבילה : 1 תרגיל פנאומטי 1 פורט 1 מפתח ברגים 1 ידני.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Pneumatic Drill
Material:
Aluminum Alloy
Weight:
Approx. 1047g / 36.9oz
Chuck Size:
3/8in
Maximum Drilling Diameter:
Approx. 10mm / 0.4in
Revolving Speed:
1800rpm
Working Pressure:
0.63Mpa
Uses:
Drilling of iron plate, wood board, etc.
Application:
Home decoration, etc.
How to Use:
1. Use pressure to ensure that the gauge pressure is 0.63Mpa (at the inlet of the handle).:
2. Do not run the tool idling for a long time under high pressure to prevent unnecessary wear of the parts and reduce the service life.:
3. Pneumatic drill with forward and reverse drilling, adjust the switch position, R stands for forward drilling, F stands for reverse drilling.:
Package List:
1 x Pneumatic Drill:
1 x Port:
1 x Wrench:
1 x Manual:

הצעות דומות