• הנחה
  • משופץ
אוזן מזל כלי הודעה הפיכת מול מחזיק מיני מהיר שינוי כלי הודעה מחזיק ערכת סט אלומיניום סגסוגת כלי הודעה מחרטה כלים

אוזן מזל כלי הודעה הפיכת מול מחזיק מיני מהיר שינוי כלי הודעה מחזיק ערכת סט אלומיניום סגסוגת כלי הודעה מחרטה כלים

 
ILS 0.67

קיים
בחנות

כלי הודעות הם דיוק מהונדס כדי להבטיח דיוק חוזר ונשנה אין זמן מבוזבז עם שימס מהיר שינוי כלי הודעה הוא האבזר העיקרי של מנוע מחרטה, מורכב של כלי הודעה והמחזיק של כמה הרכב, לחומר כנדרש, בחר את המתאים כלי מחזיק. זה מיישם את חיצוני מכונה טעון חותך, המחזיק הוא רכוב על כלי מחזיק דרך להשתלב. 1/4-3/8" הפיכת ופונה מחזיק. חדש מוצרים באיכות גבוהה! אם יש לך ספקות, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנו נענה לך תוך שש שעותמפרט : חומר : אלומיניוםסט כולל : 1 איקס פוסט כלי1 איקס 3/8" מחזיק משעמם1 איקס 1/2" בעל להב חתוך קיבולת 2 איקס 1/4-3/8" סיבוב & מול מחזיק2 איקס ברגי הרכבה (מ8 & מ10)תכונות : 1. השימוש במחזיקי כלים מרובים יוצר מגזין כלים מלאכותי, יכול לחזור על החלפת מחזיק הכלים. באמצעות החיוג, כל בעל כלי ניתן לסובב זווית מרובה של 9 אורך או 9 אורך, פעולות עם יחידות הארכה,ניתן לעבד זוויות שונות לחומר. מחזיק כלים עבור אגוז בורג הכוונון והכלי , התאם את גובה ההתקנה, קל לתפעול, קיצור החותך העמוס בזמן. כל כלי שינוי לוקח רק כמה שניות. להחליף את בעל כלי דיוק מיקום גבוה, דיוק איפוס בטווח 0.01 מ מ, איכות פני השטח של חלקים במכונה, דיוק משופר. את כלי הודעה, גבוהה יציבות עיבוד, דוגמנות חידוש, מבנה קומפקטי, כלי שינוי מהיר, קשיחות טובה, גבוהה דיוק עיבוד.החבילה כללה : 1 איקס פוסט כלי 1 איקס מחזיק משעמם1 איקס קיבולת מחזיק להב חתוך2 איקס סיבוב & מול מחזיקים2 איקס ברגי הרכבההלקוחות שלנו ראויים לטוב ביותר , אם יש בעיות איכות, אנחנו תמיד כאן בשבילך,אל תהסס לפנות אלינו!.


המאפיינים האחרים

Material:
aluminum
Set includes:
1 x Tool Post:
1 x 3/8 boring holder:
1 x 1/2 capacity cut-off blade holder:
2 x 1/4-3/8 turning & facing holders:
2 x mounting bolts (M8 & M10):
Features:
1. The use of multiple toolholders form an artificial tool magazine, can repeat replace toolholder.:
2. Using the dial, each tool holder can be rotated multiple angle of 9 ° or 9 °, operations with extension units,:
can be processed various angles workpiece.:
3. Toolholder for the adjusting screw nut and tool, adjust installation height , easy to operate, shortening the time loaded cutter.:
4. Each changing tools only takes a few seconds.:
5. Replace the tool holder high positioning accuracy, reset accuracy within 0.01mm range, the surface quality of machined parts, precision improved.:
6. The tool post, high stability processing, modeling novelty, compact structure, tool change rapid, good rigidity, high precision machining.:
Package Included:
1 x Tool Post:
1 x boring holder:
1 x capacity cut-off blade holder:
2 x turning & facing holders:
2 x mounting bolts:
Our customers deserve the best , If there are any quality problems, we are always here for you,feel free to contact us! :

הצעות דומות