• הנחה
  • משופץ
זכוכית מגדלת זכוכית מגדלת רב עוצמה ראש רכוב, ראש רכוב הוביל מנורת קריאה ישנה ילדים תלמידים לומדים פונקציה רב

זכוכית מגדלת זכוכית מגדלת רב עוצמה ראש רכוב, ראש רכוב הוביל מנורת קריאה ישנה ילדים תלמידים לומדים פונקציה רב

 
ILS 19.40

קיים
בחנות

ניתן להתקין את זכוכית המגדלת עם שני סטים של עדשות בו זמנית, ללא החלפה תכופה, ושתי קבוצות העדשות משלבות הגדלה פי 6 זה זכוכית מגדלת הוא מושלם עבור כל מי יכול גם יש בעיה ראייה או אם אתה רק רוצה מבט מקרוב על כל דבר שאתה לקרוא או לעשות. מציע בהירות גבוהה להתבונן טקסטים זעירים, חלקים, ופרטים, את דף זכוכית מגדלת עוזר לך ללמוד מפות. ההגדלה העוצמתית מאפשרת לעיניים מזדקנות לראות פרטים מורכבים והדפסים עדינים בבהירות מדהימה. עשה עם שריטה, מחוסמת ברור אופטי כיתה עדשות מיועד לקשישים, סטודנטים, אנשי מקצוע, אנשים עם נמוך ראיית ניוון ואיברי. אנא קרא את תיאור המוצר. לפני שאתה קונה, אנא שלח לי אם יש לך שאלות, תודה לךשם מוצר : לד מגדלהעדשות מפרט : אופטי אקריליק עדשותגוף חומר : הנדסת פלסטיקהגדלה : 1איקס/1.5איקס אספקת חשמל מפרט : אא סוללה *3 (סוללה לא כלול)גודל כולל : 260*200עדשות גודל : 108*40משקל כולל : 210 גרםדגם זה מצויד בזכוכית מגדלת עם 5 עדשות (1איקס, 1. במידת הצורך, החלף את העדשה או הרכיב אותה. ניתן לשלב אותו ליותר מ -10 יחידות לקריאה ולקריאה. רכיבים אלקטרוניים, כגון : מכשירים, מטרים, שעונים ותיקונים אחרים. משמש כדי לזהות ירקן, מטבעות, תכשיטי ירקן, פורצלן, ברונזה,בולים, שאלות ותשובות, וכו'.מוצר זה רק מוכר זכוכית מגדלת, והתמונה אינו מכיל מוצרים אחרים.


המאפיינים האחרים

Aaa Battery *3 (Battery Not Included):
Overall Size:
260*200Mm
Lens Size:
108*40Mm
Overall Weight:
210G
This Model is Equipped with a Magnifying Glass with 5 Lenses (1X, 1.5X, 2X, 2.5X3.5X). If Necessary, Replace the Lens or Superimpose It. It Can Be Combined into More Than 10Ios for You to Read and Read. Electronic Components, Such As:
Instruments, Meters, Watches and Other Repairs. Used to Identify Jade, Coins, Jade Jewelry, Porcelain, Bronze, Stamps,Ques, Etc.
This Product Only Sells Magnifier, and the Image Does Not Contain Other Products. :

הצעות דומות