• הנחה
  • משופץ
הדפסת ראש עבור מג5280, החלפת ראש ההדפסה יחיד שחור שרירי בטן חומר לאייפ4980

הדפסת ראש עבור מג5280, החלפת ראש ההדפסה יחיד שחור שרירי בטן חומר לאייפ4980

 
ILS 2.33

קיים
בחנות

קל להחלפה : החלפת ראש ההדפסה הוא קל לתפעול, פשוט להסיר את פגום ראש ההדפסה ולהחליף עם החלפה היקף היישום : אחת שחור ראש ההדפסה יכול לשמש כדי הדפסת תמונות, תמונות ומסמכים. הוא קל יותר להסתגל למכונה, ואת תאימות הוא חזק. מגן כיסוי : את צבע הדפסת ראש מצויד מגן כיסוי כדי למנוע נזק למבנה הפנימי. יציב ואמין : כל הדפסת ראש ייבחן בקפדנות, וההשפעה של ראש ההדפסה ייבחן עם הדפסת מבחן נייר. חומר שרירי הבטן : החלפת ראש ההדפסה עשויה מחומר שרירי הבטן, עמיד בפני שחיקה ועמיד, ובעל חיי שירות ארוכים. מגן כיסוי : את צבע הדפסת ראש מצויד מגן כיסוי כדי למנוע נזק למבנה הפנימי2. יציב ואמין : כל הדפסת ראש ייבחן בקפדנות, וההשפעה של ראש ההדפסה ייבחן עם הדפסת מבחן נייר3. שרירי בטן חומר : את החלפת ראש ההדפסה הוא עשוי שרירי בטן חומר, אשר הוא ללבוש עמיד ועמיד, ויש לו חיי שירות ארוכים4. קל להחלפה : את החלפת ראש ההדפסה הוא קל לתפעול, פשוט להסיר את פגום ראש ההדפסה ולהחליף עם תחליף5. היקף היישום : אחת שחור ראש ההדפסה יכול לשמש כדי הדפסת תמונות, תמונות ומסמכים. קל יותר להסתגל למכונה, והתאימות היא חזקהמפרט : סוג פריט : החלפת ראש הדפסהחומר : הדפסה צבע : שחורמודלים ישימים : לאייפ4880, לאייפ4980, לתשיעה6580, עבור מג5280 הדפסת ראשסקופ של יישום : חיים, משרדגודל מוצר : כ.3 באיך להשתמש : הכנס ושחק רשימת חבילות : 1 איקס החלפת ראש ההדפסה 1 איקס מגן מקרההערה : אמצעי זהירות להתקנה : 1. לפני התקנת ראש ההדפסה, נגב את מגן הנוזל מהשבב.


המאפיינים האחרים

Item Type:
Printhead Replacement
Material:
ABS
Printing Color:
Black
Applicable Models:
for IP4880, for IP4980, for IX6580, for MG5280 Print Head
Scope of Application:
Life, Office
Product Size:
Approx. 5.3 x 8.3cm / 2.1 x 3.3in
How to Use:
Plug and Play:
Package List:
1 x Printhead Replacement:
1 x Protective Case:
Note:
Installation Precautions:
1. Before installing the printhead, wipe off the liquid protectant from the chip. Because if the protective liquid is not cleaned, it will cause installation errors:
2. If the print head has been cleaned and an error is reported during the installation, please try turning off and restarting the printer. Please try again and again until the installation is successful:
3. Please confirm the model number before purchasing:
Troubleshoot problems:
1. Fault codingB200 B203 (power light and warning light flash alternately 10 times):
Usually, the print head consumables are damaged. If the problem still occurs after replacing the new print head, it may be a problem with the printer motherboard:
2. Fault coding 1401 1403 (warning light flashes 5 times):
It is recommended to use a defective old print head to test whether it can print well and :

הצעות דומות