• הנחה
  • משופץ
מכשיר אדים מיני נייד עם מנורת לילה, מכשיר אדים ערפל קריר 300 מיליליטר, מפזר שמן אתרי למקורה, כיבוי אוטומטי,

מכשיר אדים מיני נייד עם מנורת לילה, מכשיר אדים ערפל קריר 300 מיליליטר, מפזר שמן אתרי למקורה, כיבוי אוטומטי,

 
ILS 2.67

קיים
בחנות

נייד מיני אדים - - - - נייד וקטן עיצוב(3*3*47 אינץ) הוא מאוד קל לקחת איתך בכל מקום וסופר מושלם עבור נסיעות,שינה, משרד, אשר הוא ביעילות לחות עור יבש ולעזור לך להפחית קילוף עור. שני ערפל מצבים - - - זה מיני אדים יש שני מצבים. כאשר אתה לוחץ על הכפתור בפעם הראשונה, זה יהיה ברציפות לרסס במשך 3 שעות. כאשר אתה לוחץ שוב וזה יהיה לסירוגין תרסיס (להפסיק 2 שניות) עבור 6 שעות. קיבולת גדולה של 300 מיליליטר מייצרת ערפל ארוך יותר. בטוח & אוטומטי כיבוי- - - - יש מובנה מפלס מים חיישן בתוך כי יהיה באופן אוטומטי לכבות את חשמל כאשר המים הוא נמוך יותר מאשר בטוח מפלס מים. ואת חותם הוא חזק, כבר לא מפחד לשפוך נוזל לדלוף ב תאונה. אחד כפתור שליטה - - - - את נייד אדים הוא מאוד קל לתפעול. אחד כפתור שולט עבור כל פונקציות, אתה פשוט צריך ללחוץ על כפתור אחד כדי להגדיר את ערפל. הפוך את חייך לקלים יותר!. תכליתי - - - זה חיוני שמן מפזר גם פונקציות כמו מכשיר אדים. השתמש בו כדי לשפר את איכות האוויר והאווירה של הבית שלך, לכסות את ריח חיות המחמד או העישון ולהגן על משפחתך מפני אוויר יבש יתר על המידה, מיקרואורגניזמים, אלרגנים, אבק ועוד!. את מגניב ערפל אוויר אדים הוא פתרון בריא למבוגרים, ילדים ותינוקות כאחד. מקם אותו בכל חדר ברחבי הבית ולישון, לעשות מדיטציה, לקרוא או להירגע עם המשפחה שלך - בנוחות ככל האפשר.תכונה : אור רך וחם עם הספק של 2 וואט, נוח ולא מסנווררב תכליתי : מפזר, מנורת לילה, מכשיר אדים, מאדה, עיצוב ביתמפזר ארומה 300 מיליליטר-שמור על לחות העור ולחות מצב ריסוס 2 מהירויות מתכוונן (ריסוס רציף/ריסוס לסירוגין)לחש שקט-תהנה משנת לילה טובה ובוקר אנרגטי.


המאפיינים האחרים

Name:
cool mist humidifier/night light
Water tank capacity:
300ML
Applicable area:
10-30 square meters
Material:
PP+ABS
Scope of application:
shop, kitchen, living room, bedroom, office, beauty salon
Package Contents:
2 x 300ML Aroma Diffuser, 2 x Charger Adaptor, 2 x User Manual:
Warm Tips:
Humidifier is recommended to use clean tap water or mineral water.:
Do not use essential oils,perfume, distilled water, which will cause the cotton swab to clog and the humidifier to be unusable.:
If the humidifier can not spray when you use it at first time, please add full water then put it upside down in 5-10 sec to let it faster absorb enough water or soak the cotton.:
If you have any questions, please feel free to contact us, we will actively solve it for you.:
Your satisfaction is our unremitting pursuit. :

הצעות דומות