• הנחה
  • משופץ
3 מוסך ווי כבד החובה 4 חבילה,מוסך אחסון ווי קיר עם אנטי להחליק ציפוי, מוסך קיר ווי לארגון כוח כלים,סולם,

3 מוסך ווי כבד החובה 4 חבילה,מוסך אחסון ווי קיר עם אנטי להחליק ציפוי, מוסך קיר ווי לארגון כוח כלים,סולם,

 
ILS 22.99

קיים
בחנות

* איכות חזקה ויציבה כשדרוג מווים מסורתיים בשוק, אנו יוצרים כל ווי אחסון למוסך עם ציפוי עבה, עמיד ועשוי היטב נגד החלקה עם ווים אלה אתה לא צריך לדאוג שלך יקר כלים ליפול או מקבל שרוט. * קל להתקנה התקנה של ווי השירות שלנו היא כמו טייק-טייק! כל מה שאתה צריך זה מקדחה ומברג, והשאר כיסינו עבורך. השתמש במדריך ובברגים הניתנים להרכבת קולבי הקרס וסיימת לטווח ארוך. 3 ארגונים מספק הכאוס היומי שלך פתרון אולטימטיבי. שלנו מוסך ווי לתליית ערכת מורכב של 4 גדול גודל מוסך ווים, 3 כבלים מאריכים, 4 בורג שקיות, ו 3 רצועות, המאפשר לך את חופש של מאורגן חלל. * לשפץ את שטח העבודה שלך לא עוד להפיל כלי ולאבד אותו בעיצומו של פרויקט. שלנו כבד החובה מוסך קיר ווים עם עצום מחזיק כוח מבטיח כי כל דבר קטן כדי גדול & מאור כדי מגושם, מוחזק מאובטח על קיר. , ליהנות צדדיות * הדרך היחידה לחסוך שטח הרצפה היא לפנות לקיר. בין אם זה קיר עץ, לבנים או בטון, ווי המוסך הכבדים שלנו ינשמו אוויר צח למוסך, לבית, למשרד, למרתף, לגינה ולכל שטח אחסון אחר. מפרט : חומר : ברזל עם גומי פוליוויניל כלוריד יחד עם רצועות ניילון משקל אריזה : 1115 גרם וו מוסך גודל חבילה : 4 ווים מידות : ווי כלים - 7.5 אינץ ' רצועה (גודל מקופל) - 18.5 איקס 5 סנטימטר רצועה (גודל נפרש) - 32.5 איקס 5 סנטימטר מה תקבל : 4 איקס ווים עבור שלך דשא כיסאות, גן כלים, כלי חשמל, גדול כבלי חשמל, וכל סוגים של ציוד. חיוני להתחיל מלמטה למעלה עם רצפה לא מסודרת.


המאפיינים האחרים

Material:
Iron with PVC Rubber along with Nylon Straps
Package Weight:
1115 g
Garage hook Pack size:
4 hooks
Dimensions:
Tool hooks - 7.5 x 6.5 x 2.5 inches :
Strap (folded size) - 18.5 x 16.5 x 5 cm :
Strap (unfolded size) - 32.5 x 5 cm :
What will you receive:
4 x hooks heavy duty- Large Size :
3 x Extension Cord (Straps) :
4 x Screw Bag :
1 x User Manual :
The WD3 Enterprises garage wall hooks heavy duty are the perfect wall mounting solution you are peeking for your lawn chairs, garden tools, power tools, large electrical cords, and any types of equipment. :
It's essential to start from the bottom up with an uncluttered floor. Not only is it visually appealing, but it's also easier to navigate. Our angled garage organization hooks are perfect for storing anything from light to heavy. :
WD3 enterprise's wall hooks heavy duty are welded from high-grade iron with premium PVC coating, allowing you to mount them directly to a wooden, brick or concrete wall with the provided screws and installation manual as a bonus. You will only need a drill and a screwdriver for this ladder hooks for garage wall. :
No other tool hooks for garage wall can compete with WD3 Enterprise's wall mount hooks for installation convenience, strength, and versatility. :

הצעות דומות