• הנחה
  • משופץ
רכב שונה גלגל רכזת בורג / פנימי שבע פינת רכב גלגל רכזת נגד גניבת אגוז סט של 20 חתיכות אבזרים

רכב שונה גלגל רכזת בורג / פנימי שבע פינת רכב גלגל רכזת נגד גניבת אגוז סט של 20 חתיכות אבזרים

 
ILS 3.33

קיים
בחנות

זה ישים באופן אוניברסלי לדגמים עם אגוזי גלגל מ-12 על 1 מותג חדש ומעולם לא השתמש. אורך כולל של בורג 45 ממ, 20 חתיכה להגדיר + מיוחד נגד גניבת כיסוי. ייחודי דקורטיבי אביזרי כדי להשלים המכונית שלך בפירוט. אם יש לך שאלות על המוצר, אנא אל תהסס לפנות אלינו ואנחנו נשיב בתוך 24 שעות. בורג רכזת שיפוץ רכב / פנימי שבע זווית רכזת רכב נגד גניבת אגוזים רכזת גלגל פלדה מחוזקת בורג נגד גניבה אורך כולל של בורג 45 מיליאמפר / שעה סט של 20 חלקים + שרוול מיוחד נגד גניבה (נא לשמור על השרוול)צבע : טיטניום + בורג גשם מפרט : מ '12 על 1.25 (2 מפרטים) הערה : 1. בעת הרכישה, אנא סמן את המפרט של הדגמים או האשכולות המשמשים. מוצר זה הוא לא מתאים לשימוש קטן-צמצם רכזת. עבור החברים ששיפצו את הגלגל, הם חייבים להחליט אם לשפץ לתוך אגוזים עם פתח קטן. אם לא בטוח, הם יכולים למדוד את גודל החור של הבורג עם סרגל, שהוא גדול מ -2. מוצר זה הוא מתאים לשימוש ללא שינוי גלגלים, חברים וקטן בגודל גלגלים. המפרט של שיני בורג הם 1. לפני הרכישה, בבקשה לאשר את מודלים ומפרטים של המכוניות שלך.


המאפיינים האחרים

M12X1.5, M12X1.25 (2 specifications) :
Note:
1. When purchasing, please mark the specifications of the models or threads used. :
2. This product is not suitable for the use of small-aperture hub. For the friends who refitted the wheel, they must decide whether to refit into small-aperture nuts. If uncertain, they can measure the hole size of the screw with a ruler, which is larger than 2.5CM. :
3. This product is suitable for the use of unmodified wheels, friends and small-sized wheels. The specifications of screw teeth are 1.5 and 1.25. Before purchasing, please confirm the models and specifications of your cars. :

הצעות דומות