• הנחה
  • משופץ
נייד טלפון קליפ מאוורר קטן מאוורר חשמלי נייד חיצוני כף יד מאוורר נטענת מאוורר קטן עם שרוך

נייד טלפון קליפ מאוורר קטן מאוורר חשמלי נייד חיצוני כף יד מאוורר נטענת מאוורר קטן עם שרוך

 
ILS 1.00

קיים
בחנות

שקט נמוך הדציבלים, שקט מקורה מקום, לא מופרע אחד-מפתח מתג, רוח התאמה, רך או מגניב איתך. גודל קטן, חיי סוללה ארוכים. צריכת אנרגיה נמוכה, מנוע זרם ישר ללא מברשות. רוח מקור להליכה, משרד מחקר, תחבורה, בית מעונות, חיצוני נסיעות. אם יש לך שאלות או בעיות, אנא פנה אלינו באמצעות דואר אלקטרוני, אנחנו נשיב בתוך 24 שעות עם פתרון משביע רצון.מיני נייד טלפון קליפ מאוורר קטן מאוורר חשמלי נייד חיצוני כף יד מאוורר נטענת מאוורר קטן עם שרוך תכונה : עשוי חומרים באיכות גבוהה, עמיד, חזק ויציב לשימוש שלנו.גודל קטן, קל משקל, קל לנשיאה, פשוט לשים אותו בתיק שלך כשאתה יוצא.מגיע עם שרוך כדי למנוע ליפול. את מאוורר קטן יכול לשמש על טלפונים ניידים או מחשבים, שחרור ידיים.שקט ושקט, זה לא להפריע לך כאשר אתה שינה או לנוח בלילה.באמצעות כבל יו אס בי, המאוורר יכול לטעון מקורות כוח של יו אס בי 5 וולט כגון מחשבים ניידים, מחשבים ובנקים חשמליים.מיני מאוורר רק, אביזרים אחרים לא שמוצג בתמונה!מפרט : סוג מוצר : מיני מאוורר זמן טעינה : 2 שעותמצב ויסות מהירות : הילוך ראשוןחומר : שרירי בטן מידות : 145איקס 61איקס 50מ / 5.97צבע : לבן, כחול, ורוד (אופציונלי)כמות : 1הערות : אם הכמות שלך הוא גדול (רק מעל $50), אנא אל תהסס לפנות אלי ואני אתן לך מחיר נעים (יותר כמות, מחיר נמוך יותר), תודה לך!מעבר : 1 סנטימטר = 10 ממ = 0.39 אינציםבשל מדידה ידנית, בבקשה לאפשר 0-1 שגיאת סנטימטר. לפני שאתה הצעת, לוודא לא אכפת לך.בשל הבדלים בין צגים, תמונות עשויות שלא לשקף את הצבע האמיתי של הפריט.


המאפיינים האחרים

Product Type:
Mini Fan
Charging time:
2 hours
Speed ​​regulation mode:
first gear
Material:
ABS
Dimensions:
145x61x50mm / 5.7x2.4x1.97in
Color:
white, blue, pink (optional)
quantity:
1
notes:
If your quantity is large (just over $50), please feel free to contact me and I will give you a pleasant price (more quantity, lower price), thank you!:
Transition:
1 cm = 10 mm = 0.39 inches
Due to manual measurement, please allow 0-1cm error. Before you bid, make sure you don't mind.:
Due to differences between monitors, pictures may not reflect the actual color of the item. Thanks!:
Package Included:
1 mini fan:
1 x USB cable:
You can send us an email to explain the product you need, if you have any problem with our item, please don't hesitate to contact us, we will help you within 24 hours. We are obligated to ensure that our customers are 100% satisfied with our products :

הצעות דומות